Present tips?
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    Present tips?

    Hej allihopa! Har inte varit har pa evigheter kanns det som... ar sa forbenat trott pa kvallarna sa jag bara sackar ihop i soffan och orkar inte skriva nat vettigt! Hur som helst, nu hoppar jag in lite frackt for att fraga om nagon har nat bra tips pa hur jag kan skicka en present till min morbror som fyller 70 i juli. Han fyller den 8, och vi kommer hem den 13, sa jag skulle kunna ta med nagot, men det skulle anda kannas kul om nagot dok upp pa sjalvaste dagen liksom. Han alskar goda viner, och sjalvklart kan man ju inte bestalla fran Systemet pa webben... hur skulle man kunna bestalla vin och skicka till Sverige? Gar det?
  2. 1
    Present tips? Hej allihopa! Har inte varit har pa evigheter kanns det som... ar sa forbenat trott pa kvallarna sa jag bara sackar ihop i soffan och orkar inte skriva nat vettigt! Hur som helst, nu hoppar jag in lite frackt for att fraga om nagon har nat bra tips pa hur jag kan skicka en present till min morbror som fyller 70 i juli. Han fyller den 8, och vi kommer hem den 13, sa jag skulle kunna ta med nagot, men det skulle anda kannas kul om nagot dok upp pa sjalvaste dagen liksom. Han alskar goda viner, och sjalvklart kan man ju inte bestalla fran Systemet pa webben... hur skulle man kunna bestalla vin och skicka till Sverige? Gar det?
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Det finns ingen som skall âka dit pâ hans födelsedag som kan handla ât dig? I sâ fall kan du ju skicka en beställning och köpa vin.

    Annars... en toppenkorkskruv, kanske? Förmodligen har han redan en om han gillar vin, men en riktigt lyxig korkskruv kan väl vara kul? JAG vill ha en sân där med hävarm som man inte _kan_ misslyckas med.
  4. 2
    Det finns ingen som skall âka dit pâ hans födelsedag som kan handla ât dig? I sâ fall kan du ju skicka en beställning och köpa vin.

    Annars... en toppenkorkskruv, kanske? Förmodligen har han redan en om han gillar vin, men en riktigt lyxig korkskruv kan väl vara kul? JAG vill ha en sân där med hävarm som man inte _kan_ misslyckas med.
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Vad med en vin-loggbok?
    Min svärfar har en sådan, där skriver ner alla viner han dricker, hur de smakade osv osv. Så han vet vilka han ska köpa igen, etc.
  6. 3
    Vad med en vin-loggbok?
    Min svärfar har en sådan, där skriver ner alla viner han dricker, hur de smakade osv osv. Så han vet vilka han ska köpa igen, etc.
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4
    ah, det var ett intressant tips! Ska genast googla!
  8. 4
    ah, det var ett intressant tips! Ska genast googla!
  9. Medlem sedan
    Feb 2005
    #5
    Jo, det finns det ju, men jag bara tyckte att det skulle kannas ku om nagot liksom dok upp med posten/UPS eller nat sant. Fast det far kanske bli det i alla fall... hihi jag far skicka mamma till systemet - tror knappt hon varit dar pa typ 30 ar!
  10. 5
    Jo, det finns det ju, men jag bara tyckte att det skulle kannas ku om nagot liksom dok upp med posten/UPS eller nat sant. Fast det far kanske bli det i alla fall... hihi jag far skicka mamma till systemet - tror knappt hon varit dar pa typ 30 ar!
  11. Medlem sedan
    May 2000
    #6
    Nämen! Stackars henne! ;D
    Fast hon kanske skickar någon annan att langa åt henne?
  12. 6
    Nämen! Stackars henne! ;D
    Fast hon kanske skickar någon annan att langa åt henne?
  13. Medlem sedan
    Feb 2005
    #7
    Hehe, ja hon tror fortfarande inte att hon "far" handla (nej mamma du ar _inte_ 19 ar utan _67_!)
  14. 7
    Hehe, ja hon tror fortfarande inte att hon "far" handla (nej mamma du ar _inte_ 19 ar utan _67_!)
  15. Medlem sedan
    May 2000
    #8

    Lycka till imorrn - vad är det för jobb?
  16. 8

    Lycka till imorrn - vad är det för jobb?

Liknande trådar

  1. Tips om dop present
    By Zornia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-17, 14:25
  2. Tips på 70 års present
    By KarolinaA in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-30, 19:58
  3. present-tips
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 22:13
  4. OT tips på 40 års present...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 19:39
  5. Present tips
    By Lindhis in forum _0506 Junibarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar