Skön sommar!!!!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Skön sommar!!!!

    Hej alla "mammor"

    Nu går jag på semester.. Tjooohooooo!!! Har stressat järnet på kontoret, men nu såå.. Nu kopplar jag ner, stänger av telefonen och går..!!!

    Kommer vara på landet i stort sett hela sommaren, med undantag från några dagar hemma då bla FVrpovet sker, ul osv... Kommer säkert få stora abstinensproblem när jag inte kan vara här varje dag....

    Må så gott, och ta hand om magarna!!!!

    Massa varma kramar från mig....
    ♥(¯`°•.¸ ♥♥¸.•°´¯)♥(¯`°•.¸ ♥♥¸.•°´¯)♥
    Anna m William-feb03 & Wiktor-dec07
  2. 1
    Skön sommar!!!! Hej alla "mammor"

    Nu går jag på semester.. Tjooohooooo!!! Har stressat järnet på kontoret, men nu såå.. Nu kopplar jag ner, stänger av telefonen och går..!!!

    Kommer vara på landet i stort sett hela sommaren, med undantag från några dagar hemma då bla FVrpovet sker, ul osv... Kommer säkert få stora abstinensproblem när jag inte kan vara här varje dag....

    Må så gott, och ta hand om magarna!!!!

    Massa varma kramar från mig....
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Härligt med semester!!! Börjat räkna ner nu också. Jobbar 2,5 vecka till. Sen blir det 5 härliga veckor. Börjar med en vecka på Mallis med hela familjen =) Längtar!!!!!

    Ha det så bra!

    Pernilla med Ella-02, Eddie-04, bf 25/12
  4. 2
    Härligt med semester!!! Börjat räkna ner nu också. Jobbar 2,5 vecka till. Sen blir det 5 härliga veckor. Börjar med en vecka på Mallis med hela familjen =) Längtar!!!!!

    Ha det så bra!

    Pernilla med Ella-02, Eddie-04, bf 25/12
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Skönt! Själv jobbar jag i morgon, men sen har jag tre veckors semester, ska bli superskönt! Ha en underbar semester, kram!
  6. 3
    Skönt! Själv jobbar jag i morgon, men sen har jag tre veckors semester, ska bli superskönt! Ha en underbar semester, kram!
  7. Medlem sedan
    Jul 2005
    #4
    Åh va gott med långledigt, blir inte alls avundsjuk Själv tar jag bara tre veckor så jag kan gå hem lite tidigare i nov istället. Hoppas på underbart väder i sommar så vi alla får lite färg och så vi kan njuta av att bada

    Kram
  8. 4
    Åh va gott med långledigt, blir inte alls avundsjuk Själv tar jag bara tre veckor så jag kan gå hem lite tidigare i nov istället. Hoppas på underbart väder i sommar så vi alla får lite färg och så vi kan njuta av att bada

    Kram
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Ha en bra semester!! Hoppas du får kanonväder och kan koppla av riktigt ordentligt!
  10. 5
    Ha en bra semester!! Hoppas du får kanonväder och kan koppla av riktigt ordentligt!

Liknande trådar

  1. Skön sommar + nyhet
    By Vimse in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 20:40
  2. Hoppas ni haft en skön sommar!
    By majbarn in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 14:20
  3. Öskar er alla en skön sommar!
    By majbarn in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 12:52
  4. Önskar skön sommar :D
    By meja in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-27, 15:41
  5. Ha en skön sommar!
    By ingridp in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 18:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar