Halloj
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Halloj

    Hej allihopa.

    Jag tror att jag hoppar in här om jag får för er? :-)
    Har hållit till decemberbarn 0612 förut då min tjej var beräknad till 26:e december men ville inte komma ut förrän den 3:e januari. Det är rätt så dött i decembersidan så jag "flyttar" hit. Behöver råd och sånt ibland. ;-)

    Jenny heter jag och är 29 år. Min lilla tjej heter Wilma och är född den 3:e januari. Wilma har en storasyster som heter Linnéa och ska bli 6 år i juli. Vi bor i en liten by i Skåne. Ja, det var allt om mig än så länge.
    Jenny m Linnéa -01 & Wilma 070103
  2. 1
    Halloj Hej allihopa.

    Jag tror att jag hoppar in här om jag får för er? :-)
    Har hållit till decemberbarn 0612 förut då min tjej var beräknad till 26:e december men ville inte komma ut förrän den 3:e januari. Det är rätt så dött i decembersidan så jag "flyttar" hit. Behöver råd och sånt ibland. ;-)

    Jenny heter jag och är 29 år. Min lilla tjej heter Wilma och är född den 3:e januari. Wilma har en storasyster som heter Linnéa och ska bli 6 år i juli. Vi bor i en liten by i Skåne. Ja, det var allt om mig än så länge.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Välkommen!!
    Kul med lite nytt, här e oxå lite tyst mellanåt men oftast finns det alltid någon som har tid...
    Helene heter jag,30 år mamma till 4. Denniz 8 år i dec, tvillingarna Pontuz och Rasmuz blev 5 år i feb och lillasyster Emma 5 månader idag (22/1)

    Kramizar Helene
  4. 2
    Välkommen!!
    Kul med lite nytt, här e oxå lite tyst mellanåt men oftast finns det alltid någon som har tid...
    Helene heter jag,30 år mamma till 4. Denniz 8 år i dec, tvillingarna Pontuz och Rasmuz blev 5 år i feb och lillasyster Emma 5 månader idag (22/1)

    Kramizar Helene
  5. Eir & barnen
    #3
    Välkommen. Jag drar nog mitt strå till stacken för att hålla liv i sidan. Fick en liten pojke 22a januari, vi är en storfamilj med en massa ungdomar och två mindre som är 7 resp 0 år då.
    Vi bor i norrland. Långt upp i norrland dessutom.
  6. 3
    Välkommen. Jag drar nog mitt strå till stacken för att hålla liv i sidan. Fick en liten pojke 22a januari, vi är en storfamilj med en massa ungdomar och två mindre som är 7 resp 0 år då.
    Vi bor i norrland. Långt upp i norrland dessutom.
  7. Medlem sedan
    Nov 2005
    #4
    välkommen till oss!jag heter katarina o födde våran lilla Moa den 19/1.vi bor i sthlm.kul m nytt folk
  8. 4
    välkommen till oss!jag heter katarina o födde våran lilla Moa den 19/1.vi bor i sthlm.kul m nytt folk
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Oo, Moa har en sööööt pyjamas. Jag stod och dreglade över den förra veckan. köpte det inte. Ångrar lite nu.
    Jenny m Linnéa -01 & Wilma 070103
  10. 5
    Oo, Moa har en sööööt pyjamas. Jag stod och dreglade över den förra veckan. köpte det inte. Ångrar lite nu.
  11. Medlem sedan
    Nov 2005
    #6
    tack!ja-den är fin,men blev snabbt urtvättad
    kändes inte riktigt som P.op:s vanliga kvalite´tyvärr....
  12. 6
    tack!ja-den är fin,men blev snabbt urtvättad
    kändes inte riktigt som P.op:s vanliga kvalite´tyvärr....
  13. Medlem sedan
    May 2006
    #7
    Hej och välkommen hit. Jag heter Lollo och födde en liten Loa tjej den 20 januari. Skriver här ibland, bra att få lite råd och så.
  14. 7
    Hej och välkommen hit. Jag heter Lollo och födde en liten Loa tjej den 20 januari. Skriver här ibland, bra att få lite råd och så.

Liknande trådar

  1. Halloj
    By Carmen m Sanna å Kim in forum _0507 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-19, 21:57
  2. Halloj!
    By Dame in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 15:11
  3. Halloj!
    By CissiNL m J&S in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-09, 19:37
  4. Halloj!!
    By Grodan och Arvid in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 22:14
  5. Halloj! Ny här.
    By Camen m Sanna å Kim in forum Hem & fritid
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 23:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar