Läser för barnen
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Läser för barnen

    gör maken som just kom hem. Gissar annars att han är hungrig - det lär vara åtta timmar se'n han åt senast - och trött - på vägen har det varit helgtrafik. Hoppas på icke-strulande barn ikväll, mitt tålamod är ungefär slut. F.ö. har vi tittat på "Lotta på Bråkmakargatan" tillsammans, riktigt trevligt. Men jag har all möda i världen att få S att förstå att det handlar om skådespeleri, att "Lotta" inte ramlade av cykeln på riktigt, att hon inte slog sig, etc...
  2. 1
    Läser för barnen gör maken som just kom hem. Gissar annars att han är hungrig - det lär vara åtta timmar se'n han åt senast - och trött - på vägen har det varit helgtrafik. Hoppas på icke-strulande barn ikväll, mitt tålamod är ungefär slut. F.ö. har vi tittat på "Lotta på Bråkmakargatan" tillsammans, riktigt trevligt. Men jag har all möda i världen att få S att förstå att det handlar om skådespeleri, att "Lotta" inte ramlade av cykeln på riktigt, att hon inte slog sig, etc...
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Lâter som en mysig kväll. Här har jag läst Pippi för mina, ätit god carpaccio som jag och maken slängde ihop. Nu tittar maken pâ en film och jag ocksâ, med ett öga.
  4. 2
    Lâter som en mysig kväll. Här har jag läst Pippi för mina, ätit god carpaccio som jag och maken slängde ihop. Nu tittar maken pâ en film och jag ocksâ, med ett öga.

Liknande trådar

  1. Läser barnen Moa och Mille???
    By Karin m I&O in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-09-23, 16:47
  2. Man läser och läser och läser lite till
    By pösmunken in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-21, 13:28
  3. Ni som läser i läser i basgrupper.
    By Anti-PBL in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 11:33
  4. Vad läser ni för barnen nu?
    By memim in forum _01 Höstbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 10:59
  5. läser och läser men skriver inte ofta
    By aberge in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 12:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar