4-barns mamma och 36 år
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    4-barns mamma och 36 år

    ...om allt går som det ska.
    Hej,
    Jag har precis fått reda på att jag väntar vårt 4:e barn !!!
    Allt är så omtumlande och stort - fast jag har varit med om detta tre gånger innan.
    Nu är jag lite äldre, men min yngsta är bara 3,5 år.
    Jag har alltså barn födda -00, -01 och -03 och jag hoppas på att detta blir en -08.
    Jag visste inte först om jag skulle våga skriva här (fick + idag ), men det fullkomligt bubblar i mig, så jag kunde inte låta bli.

    Trevlig kväll.
  2. 1
    4-barns mamma och 36 år ...om allt går som det ska.
    Hej,
    Jag har precis fått reda på att jag väntar vårt 4:e barn !!!
    Allt är så omtumlande och stort - fast jag har varit med om detta tre gånger innan.
    Nu är jag lite äldre, men min yngsta är bara 3,5 år.
    Jag har alltså barn födda -00, -01 och -03 och jag hoppas på att detta blir en -08.
    Jag visste inte först om jag skulle våga skriva här (fick + idag ), men det fullkomligt bubblar i mig, så jag kunde inte låta bli.

    Trevlig kväll.
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Grattis !! Väntar också vårt 4:e barn, är 39 år. Mina 3 är dock lite äldre den yngsta kommer vara 8 år. Så här blir det en riktig liten sladdis =)
  4. 2
    Grattis !! Väntar också vårt 4:e barn, är 39 år. Mina 3 är dock lite äldre den yngsta kommer vara 8 år. Så här blir det en riktig liten sladdis =)
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Grattis!! Jag blir 36 i höst och väntar mitt 4:e barn, mina är också lite äldre och den yngsta jag har nu blir 8 år i höst så vi väntar med spänning på lilla syskonet i december.
  6. 3
    Grattis!! Jag blir 36 i höst och väntar mitt 4:e barn, mina är också lite äldre och den yngsta jag har nu blir 8 år i höst så vi väntar med spänning på lilla syskonet i december.
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4
    Visst är det underbart!
    Jag är 35 och får vårat fjärde i december. Har precis gjort fvp och fått veta att allt är ok och barnet är en flicka. Nu har vi en pojke på 10, flicka på 8, pojke på 1½ och så nu en flicka. Lyckan är total. Lycka till!!
  8. 4
    Visst är det underbart!
    Jag är 35 och får vårat fjärde i december. Har precis gjort fvp och fått veta att allt är ok och barnet är en flicka. Nu har vi en pojke på 10, flicka på 8, pojke på 1½ och så nu en flicka. Lyckan är total. Lycka till!!

Liknande trådar

  1. 2 barns mamma..
    By Anna_84 in forum _0905 Majbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-06-19, 23:07
  2. Nu är jag 4-barns-mamma...
    By Sofia_N in forum Många barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 08:10
  3. 10-barns mamma
    By sack in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 15:17
  4. Min 1:a dag som 2 barns mamma
    By Anna m Isak & Adam in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 12:49
  5. Nu är jag två barns mamma!
    By nialm75 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 21:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar