hjälp! Vädret på Gran Canaria
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    hjälp! Vädret på Gran Canaria

    ser inte alls ut att bli så bra. Just nu är det stora regnmoln i prognosen för de närmaste dagarna och bara strax över tjugo grader. Som hemma alltså. Jag trodde att man åtminstone skulle få det soligt under sommaren, det är ju därför vi åker iväg. Snälla, är det någon som varit där och vet om det är vanligt med regn och trist väderlek på sommaren? Hur snabbt kan det vända? Vi åker på onsdag och vill ha sooool. Vi tycker att det är skönt att Kanarieöarna aldrig brukar få så där pressande hemskt varmt. Men nog vill vi ha 25 iallafall...
  2. 1
    hjälp! Vädret på Gran Canaria ser inte alls ut att bli så bra. Just nu är det stora regnmoln i prognosen för de närmaste dagarna och bara strax över tjugo grader. Som hemma alltså. Jag trodde att man åtminstone skulle få det soligt under sommaren, det är ju därför vi åker iväg. Snälla, är det någon som varit där och vet om det är vanligt med regn och trist väderlek på sommaren? Hur snabbt kan det vända? Vi åker på onsdag och vill ha sooool. Vi tycker att det är skönt att Kanarieöarna aldrig brukar få så där pressande hemskt varmt. Men nog vill vi ha 25 iallafall...
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2
    En snabb koll på www.weather.com ger i alla fall temperaturer runt 25 grader, men det verkar blåsigt, det är det dock nästan alltid där tycker jag.
    Lycka till med vädret på Er semester.
  4. 2
    En snabb koll på www.weather.com ger i alla fall temperaturer runt 25 grader, men det verkar blåsigt, det är det dock nästan alltid där tycker jag.
    Lycka till med vädret på Er semester.

Liknande trådar

  1. vädret på gran canaria.
    By anonymt namn in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 20:01
  2. Gran Canaria?
    By Jessica med tre in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 15:24
  3. hur är vädret nu på gran canaria? v
    By Lineaa in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-17, 15:15
  4. hjälp mig, ev gran canaria
    By mammis in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 12:56
  5. Vädret på Gran Canaria i mars?
    By Milva in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 09:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar