Varför vill bebis inte komma?
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Varför vill bebis inte komma?

    Nu börjar jag bli sååå trött på att bara gå här och vänta och vänta. Jag har väntat så länge redan. Varför kommer den inte? Vad är det för fel? Det här eviga väntandet sätter sig på psyket och jag kan inte känna mig glad längre. Jag vet att jag "bara" gått över 8 dagar och att en del får vänta ännu längre men jag orkar inte mer nu. Har så ont i kroppen och fötterna är så vätskefyllda att det skvalpar i dom när jag går...suck, tack om du orkade läsa mitt gnälliga inlägg....
  2. 1
    Varför vill bebis inte komma? Nu börjar jag bli sååå trött på att bara gå här och vänta och vänta. Jag har väntat så länge redan. Varför kommer den inte? Vad är det för fel? Det här eviga väntandet sätter sig på psyket och jag kan inte känna mig glad längre. Jag vet att jag "bara" gått över 8 dagar och att en del får vänta ännu längre men jag orkar inte mer nu. Har så ont i kroppen och fötterna är så vätskefyllda att det skvalpar i dom när jag går...suck, tack om du orkade läsa mitt gnälliga inlägg....
  3. Medlem sedan
    Jun 2005
    #2
    Man får gnälla
    Tycker själv att det börjar bli jobbigt o jag är ändå "bara" på +4 och har inte alls stor mage jämnfört med många andra.. visst den är stor för mig då den är 3 dubbelt så stor som med sonen men då hade jag pytte liten mage.. (hade small/medium på kläder då)
    Ryggen känns som den ska gå av..då jag har problem med den sen tidigare.. ena knät samma där..höften känns som den ska hoppa ur led ibland. men det har jag också haft sedan tidigare..men det blir värre o värre för varje dag som går nu med all extra vikt.. Får ingen sömn om nätterna.. blir ungefär 4 timmar per dygn jag sover..så huvudvärk tack vare det.. samt foglossning på det..
    Se där.. nu blev jag också gnällig hihi så du är inte ensam..
  4. 2
    Man får gnälla
    Tycker själv att det börjar bli jobbigt o jag är ändå "bara" på +4 och har inte alls stor mage jämnfört med många andra.. visst den är stor för mig då den är 3 dubbelt så stor som med sonen men då hade jag pytte liten mage.. (hade small/medium på kläder då)
    Ryggen känns som den ska gå av..då jag har problem med den sen tidigare.. ena knät samma där..höften känns som den ska hoppa ur led ibland. men det har jag också haft sedan tidigare..men det blir värre o värre för varje dag som går nu med all extra vikt.. Får ingen sömn om nätterna.. blir ungefär 4 timmar per dygn jag sover..så huvudvärk tack vare det.. samt foglossning på det..
    Se där.. nu blev jag också gnällig hihi så du är inte ensam..
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Hej anna!! man får bli sur på det, jag har gått hela dagen nu med grrr värkar som kommer o går, trodde faktiskt att nu var det tid idag! Man blir ju gråtfärdig på detta! Jag orkar snart inte föda barn! Vet inte vad vi skall göra, de kommer väl ut hehe vi får hoppas det!!! Ha det så gott anna kram uskan!
  6. 3
    Hej anna!! man får bli sur på det, jag har gått hela dagen nu med grrr värkar som kommer o går, trodde faktiskt att nu var det tid idag! Man blir ju gråtfärdig på detta! Jag orkar snart inte föda barn! Vet inte vad vi skall göra, de kommer väl ut hehe vi får hoppas det!!! Ha det så gott anna kram uskan!
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Tur att det är fler som plågas.....man är aldrig ensam här på forumet! Nu kommer dom nog snart.....
  8. 4
    Tur att det är fler som plågas.....man är aldrig ensam här på forumet! Nu kommer dom nog snart.....
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Jag var helt säker på att du hade åkt in nu! Vad den luras din bebis. Herregud det är väl bara att komma ut!
  10. 5
    Jag var helt säker på att du hade åkt in nu! Vad den luras din bebis. Herregud det är väl bara att komma ut!
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6
    Förstår dig. Måste vara jobbigt att gå över tiden. Det är ju jobbigt redan innan man gått över.

    Men vet du vad? Jag är lite halvsynsk, och jag tror att inom ett dygn är du på G.


    Kram.
  12. 6
    Förstår dig. Måste vara jobbigt att gå över tiden. Det är ju jobbigt redan innan man gått över.

    Men vet du vad? Jag är lite halvsynsk, och jag tror att inom ett dygn är du på G.


    Kram.
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Å vad bra! Tack för att du "såg" mig.....jag litar på dig!
  14. 7
    Å vad bra! Tack för att du "såg" mig.....jag litar på dig!
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8
    Stackare... låter skitjobbigt. Du har antagligen ett smart barn i magen som förstått att bättre plats än därinne finns det knappt!
    Det här låter väl dumt i dina öron, men jag är faktiskt avundsjuk på dig som har det underbara ögonblicket då du för första gången får möta ditt barn framför dig...

    Du får ägna dig åt navelpillnings-vm, läsa på om förlossningar och bebisar, färdknäppa och gå i trappor, och försöka komma ihåg att det måste vara typ max en vecka kvar. *peppkram till dig*
  16. 8
    Stackare... låter skitjobbigt. Du har antagligen ett smart barn i magen som förstått att bättre plats än därinne finns det knappt!
    Det här låter väl dumt i dina öron, men jag är faktiskt avundsjuk på dig som har det underbara ögonblicket då du för första gången får möta ditt barn framför dig...

    Du får ägna dig åt navelpillnings-vm, läsa på om förlossningar och bebisar, färdknäppa och gå i trappor, och försöka komma ihåg att det måste vara typ max en vecka kvar. *peppkram till dig*
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #9
    Tack för pepningen! Det känns alltid bättre när man får lite medlidande...
  18. 9
    Tack för pepningen! Det känns alltid bättre när man får lite medlidande...

Liknande trådar

  1. Varför vill alla män få komma i munnen?
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2011-07-23, 13:46
  2. Hoppas bebis inte vill komma än!
    By -miapia- in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 09:37
  3. Min bebis vill inte komma ut!
    By besse in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 16:43
  4. Min bebis får INTE komma än...
    By Nanna80 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 18:50
  5. Bebis får INTE komma på bf
    By _Busmamman_ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 12:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar