Lära sig att gå...
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Lära sig att gå...

    ...ja.. jag alltså, Oliver får allt hålla sig till att krypa ett tag till

    Nu är jag av med gips och pjäxa och t.o.m kryckorna kunde jag kasta sa läkaren Men det är ju inte helt lätt att gå "riktigt" och sjukgymnasten rekommenderade stark att åtminstone ha en krycka tills jag kan gå "normalt". "Man ska rulla på foten..." *övar*

    Nu har det alltså gått 7 veckor sen jag slet av hälsenan... det går ju sjukt fort... Oliver har under den tiden lärt sig krypa, vinka, sitta upp själv, ställa sig upp mot möbler, kan nästan gå med "lära gå vagnen", fått sin första tand, skrika i protest och upptäckt att blommor är det roligaste som finns att slita i....

    Och jag har varit ute på en liten promenad idag med vagnen *trallar av glädje*
    Cillen med Oliver
  2. 1
    Lära sig att gå... ...ja.. jag alltså, Oliver får allt hålla sig till att krypa ett tag till

    Nu är jag av med gips och pjäxa och t.o.m kryckorna kunde jag kasta sa läkaren Men det är ju inte helt lätt att gå "riktigt" och sjukgymnasten rekommenderade stark att åtminstone ha en krycka tills jag kan gå "normalt". "Man ska rulla på foten..." *övar*

    Nu har det alltså gått 7 veckor sen jag slet av hälsenan... det går ju sjukt fort... Oliver har under den tiden lärt sig krypa, vinka, sitta upp själv, ställa sig upp mot möbler, kan nästan gå med "lära gå vagnen", fått sin första tand, skrika i protest och upptäckt att blommor är det roligaste som finns att slita i....

    Och jag har varit ute på en liten promenad idag med vagnen *trallar av glädje*
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Grattis! Nu är det bara att hoppas på lite solsken så att andra benet kan få lite färg också.
  4. 2
    Grattis! Nu är det bara att hoppas på lite solsken så att andra benet kan få lite färg också.
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    Tack kanske blir en stund i solen idag innan regnvädret ska komma....
  6. 3
    Tack kanske blir en stund i solen idag innan regnvädret ska komma....
  7. Marmelad
    #4
    Grattis till de första stapplande stegen .
  8. 4
    Grattis till de första stapplande stegen .
  9. Medlem sedan
    Dec 2000
    #5
    Härligt! Snart kan du springa i full fart efter Oliver ska du se
  10. 5
    Härligt! Snart kan du springa i full fart efter Oliver ska du se
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Tack på torsdag får du se min snigelfartslunk *hehe*
  12. 6
    Tack på torsdag får du se min snigelfartslunk *hehe*

Liknande trådar

  1. När ska jag lära mig?
    By KorallmedK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 14:18
  2. Lära sig gå i tid...?
    By KillerWhale in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 11:53
  3. lära mig GI.
    By sarah* in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 07:14
  4. Hur kan man lära sig att äta
    By *Lee* in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-21, 13:49
  5. Att lära sig gå..
    By Tyche in forum _0505 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 20:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar