Äntligen...
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Äntligen...

    en ny chans! Lyckas vi på andra försöket blir det en knodd första april. Så nu är det bara att vänta på bättre tider...
  2. 1
    Äntligen... en ny chans! Lyckas vi på andra försöket blir det en knodd första april. Så nu är det bara att vänta på bättre tider...
  3. kanske en trea
    #2

    Ja denna väntan *suck*

    Men lite roligt och spännande är det ju också. Och Äl är ju snart på ingång så då händer det äntligen något. Är ju som tråkigast när man just fått mens och dagarna segar sig fram. Inte är man på speciellt bra humör då heller, lite besviken sådär

    Enligt mina beräkningar så blir det bf runt den 31 mars för mig, om det skulle ta sig på 3:e försöket. Men jag gick över 9 dagar med båda mina grabbar, så det får jag nog räkna med denna gång också.

    Håller tummarna för att vi får "snusa bebis" i april
  4. 2
    Ja denna väntan *suck* Men lite roligt och spännande är det ju också. Och Äl är ju snart på ingång så då händer det äntligen något. Är ju som tråkigast när man just fått mens och dagarna segar sig fram. Inte är man på speciellt bra humör då heller, lite besviken sådär

    Enligt mina beräkningar så blir det bf runt den 31 mars för mig, om det skulle ta sig på 3:e försöket. Men jag gick över 9 dagar med båda mina grabbar, så det får jag nog räkna med denna gång också.

    Håller tummarna för att vi får "snusa bebis" i april

Liknande trådar

  1. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  2. Äntligen äntligen frammåt!!
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:02
  3. Äntligen äntligen funkar det...!
    By Libra in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 21:12
  4. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar