Åt helvete igen
_02 Sommarbarn
  1. Kristina S
    #1

    Åt helvete igen

    Som denna lilla grupps eviga glädjespridare får jag passa på att berätta att jag fick sparken i måndags. Det vill säga jag har, åtminstone preliminärt, min anställning kvar, men inte min tjänst. Vi har omorganiserat, i världshistoriens mest utdragna process, och 30 % fick gå. Jag var en av dem, vilket förvånade mig en hel del.

    Jag lever nu i ett slags chockat ingenmansland. Dessutom är min mamma dålig och ligger inne. Det ser ut att bli en utmärkt sommar ...
  2. 1
    Åt helvete igen Som denna lilla grupps eviga glädjespridare får jag passa på att berätta att jag fick sparken i måndags. Det vill säga jag har, åtminstone preliminärt, min anställning kvar, men inte min tjänst. Vi har omorganiserat, i världshistoriens mest utdragna process, och 30 % fick gå. Jag var en av dem, vilket förvånade mig en hel del.

    Jag lever nu i ett slags chockat ingenmansland. Dessutom är min mamma dålig och ligger inne. Det ser ut att bli en utmärkt sommar ...
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Men Kristina då! Optimal otur har du!! Hoppas att det löser sig både med arbete och din mamma och att du kan försöka förtränga lite och njuta lite av sommaren. Kram
  4. 2
    Men Kristina då! Optimal otur har du!! Hoppas att det löser sig både med arbete och din mamma och att du kan försöka förtränga lite och njuta lite av sommaren. Kram
  5. Eva med Oscar
    #3
    Nej nej, usch vad trist. 30% som fick gå?!?!?!

    Gissar att jag får höra vilka som blir kvar/inte kvar när jag kommer tillbaka från semestern.

    Men, sparken har du/ni väl inte fått?! Hörde vilken som blev ny chef (han som var tillförordnad väl) och
    det var väl inte alls lika många tjänster nu som det var förut! Usch... Way-en har inte kommit till oss än, men vi är väl på gång...

    Skickar massor med kramar i alla fall.

    Eva
  6. 3
    Nej nej, usch vad trist. 30% som fick gå?!?!?!

    Gissar att jag får höra vilka som blir kvar/inte kvar när jag kommer tillbaka från semestern.

    Men, sparken har du/ni väl inte fått?! Hörde vilken som blev ny chef (han som var tillförordnad väl) och
    det var väl inte alls lika många tjänster nu som det var förut! Usch... Way-en har inte kommit till oss än, men vi är väl på gång...

    Skickar massor med kramar i alla fall.

    Eva
  7. Kristina S
    #4
    Dem som vill får gärna gå in på min blogg och skriva en kommentar. Det är ett slags upprop, kan man säga, och jag längtar efter kommentarer:

    http://heliotropen.blogspot.com/2007...darbetare.html
  8. 4
    Dem som vill får gärna gå in på min blogg och skriva en kommentar. Det är ett slags upprop, kan man säga, och jag längtar efter kommentarer:

    http://heliotropen.blogspot.com/2007...darbetare.html
  9. Kristina S
    #5
    Det här är inte ens Way, det är en vanlig omorganisation. Way kommer senare.

    Ska jag vara ärlig tycker jag just nu mest synd om dem som blir kvar.
  10. 5
    Det här är inte ens Way, det är en vanlig omorganisation. Way kommer senare.

    Ska jag vara ärlig tycker jag just nu mest synd om dem som blir kvar.
  11. Marina med Pontus
    #6
    Nej vad tråkigt att läsa. Ser att det var ett tag sedan du skrev så jag hoppas att din mamma är bättre.

    Hur har det gått med jobbet då? Antar att det varit lite stiljte nu över sommaren.

    Hoppas att du trots detta har kunnat ha en bra sommar.
    Kram
  12. 6
    Nej vad tråkigt att läsa. Ser att det var ett tag sedan du skrev så jag hoppas att din mamma är bättre.

    Hur har det gått med jobbet då? Antar att det varit lite stiljte nu över sommaren.

    Hoppas att du trots detta har kunnat ha en bra sommar.
    Kram

Liknande trådar

  1. Åt helvete IGEN!
    By SaltisAnna in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 08:13
  2. helvete!!!!!
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-02, 19:45
  3. Helvete va ont det gör!
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 19:22
  4. Helvete!
    By Pappa49 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-12-21, 22:57
  5. Helvete! Nere igen -blev långt
    By selene in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 20:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar