Hihiiiii...!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    Hihiiiii...!

    Jag vetjagvetjagvetjagvet!!!! Så är det att ha trist på jobbet :-)

    GRATTIS!!!!!!!!
  2. 1
    Hihiiiii...! Jag vetjagvetjagvetjagvet!!!! Så är det att ha trist på jobbet :-)

    GRATTIS!!!!!!!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Hihi jag med (nyfiken som jag är)! GRATTIS!!!!!!
  4. 2
    Hihi jag med (nyfiken som jag är)! GRATTIS!!!!!!
  5. Malla
    #3

    Jag med!

    Jättegrattis! Vad kul med en liten till
  6. 3
    Jag med! Jättegrattis! Vad kul med en liten till
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Hur ska man kunna...

    ... låta bli att smyga runt leta? JÄTTEGRATTIS!!!!! Sååå härligt!! Hoppas du mår toppen.

    Stora kramen :O)
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  8. 4
    Hur ska man kunna... ... låta bli att smyga runt leta? JÄTTEGRATTIS!!!!! Sååå härligt!! Hoppas du mår toppen.

    Stora kramen :O)
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Tackar, det var antagligen därför jag var förvirrad när Alva skulle med en dagiskompis hem
  10. 5
    Tackar, det var antagligen därför jag var förvirrad när Alva skulle med en dagiskompis hem
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Tackar. Jag försökte först vara hemlig, men det gick inte så länge
  12. 6
    Tackar. Jag försökte först vara hemlig, men det gick inte så länge
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Tack så mycket. Jo, det ska bli kul med en liten bebis till. Alva har tjatat länge nu, men vi väntar med att berätta för henne till nästa fredag då hon ska gå på sommarlov för annars vet hela byn om det
  14. 7
    Tack så mycket. Jo, det ska bli kul med en liten bebis till. Alva har tjatat länge nu, men vi väntar med att berätta för henne till nästa fredag då hon ska gå på sommarlov för annars vet hela byn om det
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8
    Visste väl att ni skulle vara nyfikna

    Jag mår alldeles utmärkt (peppar, peppar), det är kanske därför jag har svårt att fatta. Jag är bara lite yr och har haft en hemsk molvärk. Tack för grattiset.
  16. 8
    Visste väl att ni skulle vara nyfikna

    Jag mår alldeles utmärkt (peppar, peppar), det är kanske därför jag har svårt att fatta. Jag är bara lite yr och har haft en hemsk molvärk. Tack för grattiset.
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Ja, det förklarar ju ALLT ;-)
    Oooo vad kul att ha ngn att babbla grav/bebbe med här inne också! När har du BF?
  18. 9
    Ja, det förklarar ju ALLT ;-)
    Oooo vad kul att ha ngn att babbla grav/bebbe med här inne också! När har du BF?
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10
    Ja, det tar ett tag innan man känner sig hemma i sin nya ankomstgrupp kan jag tänka mig. Men vi kan ju alltid babbla här. Jag har BF 27/2 så den kommer väl på skottdagen
  20. 10
    Ja, det tar ett tag innan man känner sig hemma i sin nya ankomstgrupp kan jag tänka mig. Men vi kan ju alltid babbla här. Jag har BF 27/2 så den kommer väl på skottdagen
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Iiiiiih!!!! Jag hade bf på skottdagen med Fille!!!Meeeeen, han behagade ju inte titta utförrän den 7:e mars, den lille busen! Åh, så kul att du ska få en liten, GRATTIS igen, har du liksom fattat det själv?
    Kram Kattis!
  22. 11
    Iiiiiih!!!! Jag hade bf på skottdagen med Fille!!!Meeeeen, han behagade ju inte titta utförrän den 7:e mars, den lille busen! Åh, så kul att du ska få en liten, GRATTIS igen, har du liksom fattat det själv?
    Kram Kattis!
  23. Medlem sedan
    Jul 2003
    #12
    Hihi, lite deja-vu över det hela, minnns hur vi dividerade om skottdag eller ej då vi var på g 2004 :-) Ska vi byta BF? Jag har hellre februari igen än december.
  24. 12
    Hihi, lite deja-vu över det hela, minnns hur vi dividerade om skottdag eller ej då vi var på g 2004 :-) Ska vi byta BF? Jag har hellre februari igen än december.
  25. Medlem sedan
    May 2003
    #13
    Nä, jag tar hellre februari än december. Men egentligen tar jag nog helst Mars för då får Alva liksom ha sin fördelsedag i fred och du förstår vad jag menar. Jag hade BF 11/2 enligt sista mens med Alva (och hon kom ju då också), mne jag kommer ihåg att vi tänkte "inte fredagen den 13, inte alla hjärtans dag, inte farmors födelsedag (18/2) och inte skottdagen".
  26. 13
    Nä, jag tar hellre februari än december. Men egentligen tar jag nog helst Mars för då får Alva liksom ha sin fördelsedag i fred och du förstår vad jag menar. Jag hade BF 11/2 enligt sista mens med Alva (och hon kom ju då också), mne jag kommer ihåg att vi tänkte "inte fredagen den 13, inte alla hjärtans dag, inte farmors födelsedag (18/2) och inte skottdagen".
  27. Medlem sedan
    May 2003
    #14
    Nä, jag har nog inte riktigt fattat det själv. Vi berättade för våra föräldrar i helgen (eftersom jag inte direkt kunde smyga med att jag inte drack vin) och så berättade vi för Alva. Men eftersom jag inte alls mår illa så har det inte sjunkit in än.

    Vi har ett kompispar som fick barn på skottdagen-04 och det går väl det med, men om man får välja så tar jag hellre en annan dag
  28. 14
    Nä, jag har nog inte riktigt fattat det själv. Vi berättade för våra föräldrar i helgen (eftersom jag inte direkt kunde smyga med att jag inte drack vin) och så berättade vi för Alva. Men eftersom jag inte alls mår illa så har det inte sjunkit in än.

    Vi har ett kompispar som fick barn på skottdagen-04 och det går väl det med, men om man får välja så tar jag hellre en annan dag
  29. Medlem sedan
    Feb 2003
    #15
    Grattis Jool!
    Jag hade bf 27/2 med lilla A, trodde det kanske skulle bli 29/2, men han väntade till 3/3.
    En kollega fick dock 29/2 (och för övrigt en annan kollega fick 2/3, så vi var väl samlade...)
  30. 15
    Grattis Jool!
    Jag hade bf 27/2 med lilla A, trodde det kanske skulle bli 29/2, men han väntade till 3/3.
    En kollega fick dock 29/2 (och för övrigt en annan kollega fick 2/3, så vi var väl samlade...)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar