Även jag....
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Även jag....

    ...är gravid....HA HA HA.. närrå! Nån som hoppa till...??

    Även jag - har snokat runt ,skulle jag skriva! Och det va DU, som jag tänkte att det kunde va. kändes som du va på tur liksom....oooops,,avslöja jag nåt nu!

    STORT GRATTIS GUMMAN!

    Hoppas du mår bra?

    Kramis
    Anna m Joel-04 & Alma-06
  2. 1
    Även jag.... ...är gravid....HA HA HA.. närrå! Nån som hoppa till...??

    Även jag - har snokat runt ,skulle jag skriva! Och det va DU, som jag tänkte att det kunde va. kändes som du va på tur liksom....oooops,,avslöja jag nåt nu!

    STORT GRATTIS GUMMAN!

    Hoppas du mår bra?

    Kramis
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Oj jag har verkligen dålig koll! Är det någon som har fått barn här inne.. eller är med bulle i ugn :-)?
    *joho jag har bra koll.. viisst*
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  4. 2
    Oj jag har verkligen dålig koll! Är det någon som har fått barn här inne.. eller är med bulle i ugn :-)?
    *joho jag har bra koll.. viisst*
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Och jag gissade oxå rätt!! Grattis grattis!!! Klart du ska bada i massor i sommar
    Kramar fr oss!!!
  6. 3
    Och jag gissade oxå rätt!! Grattis grattis!!! Klart du ska bada i massor i sommar
    Kramar fr oss!!!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Ha ha, jag det kanske blir fler som följer mig och Jenny. Jo, det var väl bara jag kvar nu och vi hade egentligen tänkt skaffa tvåan lite tidigare om det inte hade varit för att jag inte har något fast jobb. Nu har vi fått nog av att vänta, men typiskt nog ser det ut som att det finns en öppning till fast jobb nu. Men det finns kanske kvar sen också.
  8. 4
    Ha ha, jag det kanske blir fler som följer mig och Jenny. Jo, det var väl bara jag kvar nu och vi hade egentligen tänkt skaffa tvåan lite tidigare om det inte hade varit för att jag inte har något fast jobb. Nu har vi fått nog av att vänta, men typiskt nog ser det ut som att det finns en öppning till fast jobb nu. Men det finns kanske kvar sen också.
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Nu ser du säkert vad det gäller
  10. 5
    Nu ser du säkert vad det gäller
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Tackar. Visst måste man väl våga bada. Jag är mer skraj för fetaosten (jag älskar fetaost), men misstänker att den inte är ok i Grekland. Fast liiiite gör säkert inget.
  12. 6
    Tackar. Visst måste man väl våga bada. Jag är mer skraj för fetaosten (jag älskar fetaost), men misstänker att den inte är ok i Grekland. Fast liiiite gör säkert inget.
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Ahah :-) GRATTIS!! Hoppas du mår bra!
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  14. 7
    Ahah :-) GRATTIS!! Hoppas du mår bra!
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8
    Tackar Ja, jag mår alldeles utmärkt. Jag sitter och väntar på när jag ska börja må illa. Jag mådde inte så illa med Alva förutom när jag blev hungrig, men nu känns det ingenting.
  16. 8
    Tackar Ja, jag mår alldeles utmärkt. Jag sitter och väntar på när jag ska börja må illa. Jag mådde inte så illa med Alva förutom när jag blev hungrig, men nu känns det ingenting.

Liknande trådar

  1. talar om även även här inne...
    By Gullan m 3 prinsar in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-15, 22:11
  2. Nu har även jag...
    By Matilda med 3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-04, 15:36
  3. Även så här
    By Terese A in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 14:02
  4. Och även jag...
    By -Milou- in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 17:24
  5. Nu är även jag på G
    By solstraale in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 12:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar