Snart semester:)
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Snart semester:)

    Hej hopp alla goa glada tjejer!

    På lördag ska vi ha semester.. vi ska upp till Örebro/Garphyttan för min sambo sak köra en crosstävling där. Jag o barnen ska vara hos min kusin på deras lantställe vid våtsjön. Inget rinnande vatten o utedass. Ska bli kul att se hur Ante klarar det.
    Vad ska ni andra göra på semestern då?
    Johanna med Andreas, Aline & Love

    http://flodan.blogg.se
  2. 1
    Snart semester:) Hej hopp alla goa glada tjejer!

    På lördag ska vi ha semester.. vi ska upp till Örebro/Garphyttan för min sambo sak köra en crosstävling där. Jag o barnen ska vara hos min kusin på deras lantställe vid våtsjön. Inget rinnande vatten o utedass. Ska bli kul att se hur Ante klarar det.
    Vad ska ni andra göra på semestern då?
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Åh vad härligt med semester, jag får vänta 4 veckor till. Fast jag ska ha totalt 4 dagar ledigt ändå under dessa 4 veckor. Alva går bara en vecka till på dagis sen ska hon vara med farmor och sen mormor lite. Vi ska ju till Grekland på semestern, men annans har vi inget planerat.

    Spännande med utedass
  4. 2
    Åh vad härligt med semester, jag får vänta 4 veckor till. Fast jag ska ha totalt 4 dagar ledigt ändå under dessa 4 veckor. Alva går bara en vecka till på dagis sen ska hon vara med farmor och sen mormor lite. Vi ska ju till Grekland på semestern, men annans har vi inget planerat.

    Spännande med utedass
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Åt samma håll :o)

    Vi åker också till Örebro på semestern, jag och tjejerna. Mamma har tjatat på oss att vi ska åka dit (till broren m familj) samtidigt som hon ska dit. Hon betalar kalaset, så vaddå... ;O) Dessvärre så blir detta något senare än när ni är där, närmare bestämt v29 (efter Skånefikat!!). Tänk vad kul det hade vart om vi kunde dejtat med Tottis mfl om vi varit där samtidigt! :O)
    Förutom Örebro så blir det hemmaplan för vår del på semestern. Om det inte dyker upp nån spännande överraskning..... ;O)
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  6. 3
    Åt samma håll :o) Vi åker också till Örebro på semestern, jag och tjejerna. Mamma har tjatat på oss att vi ska åka dit (till broren m familj) samtidigt som hon ska dit. Hon betalar kalaset, så vaddå... ;O) Dessvärre så blir detta något senare än när ni är där, närmare bestämt v29 (efter Skånefikat!!). Tänk vad kul det hade vart om vi kunde dejtat med Tottis mfl om vi varit där samtidigt! :O)
    Förutom Örebro så blir det hemmaplan för vår del på semestern. Om det inte dyker upp nån spännande överraskning..... ;O)

Liknande trådar

  1. snart semester!
    By Sonrisa in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 12:22
  2. Snart semester!
    By Fun Light in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-06-05, 19:57
  3. Snart semester!
    By C m 3+ BF 10/9-07 in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 06:24
  4. Snart semester
    By annahconda in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 18:42
  5. Snart semester
    By Nillis m.A&E in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 13:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar