Våtdräkt har jag köpt (lite ot
Vikt
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Våtdräkt har jag köpt (lite ot

    Ni kanske undrar varför? Jo jag ska ju simma Tjejvansbro nästa lördag och det är 17,5 grader i Dalälven där jag ska simma och det känns som om att det nog inte hinner bli mycket varmare med tanke på vädret så då får jag simma i våtdräkt. Ska åka till Eriksdalsbadet här i Stockholm och prova i helgen tror jag!


    /Therese
    Thess
  2. 1
    Våtdräkt har jag köpt (lite ot Ni kanske undrar varför? Jo jag ska ju simma Tjejvansbro nästa lördag och det är 17,5 grader i Dalälven där jag ska simma och det känns som om att det nog inte hinner bli mycket varmare med tanke på vädret så då får jag simma i våtdräkt. Ska åka till Eriksdalsbadet här i Stockholm och prova i helgen tror jag!


    /Therese
  3. Medlem sedan
    May 2007
    #2
    Vad duktig du är, simma Tjejvansbro! Skönt med våtdräkt, skulle väl inte gå annart tänker jag. Lycka till!
  4. 2
    Vad duktig du är, simma Tjejvansbro! Skönt med våtdräkt, skulle väl inte gå annart tänker jag. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Åh, måste få fråga vad en våtdräkt kostar och var du köpte den? Jag vill så gärna göra en tjejklassiker 2008..
  6. 3
    Åh, måste få fråga vad en våtdräkt kostar och var du köpte den? Jag vill så gärna göra en tjejklassiker 2008..
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Spännande!

    nej 17 grader är ju inte för varmt direkt...
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  8. 4
    Spännande! nej 17 grader är ju inte för varmt direkt...
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    Oj hur långt är det att simma då? Kan nog vara bra att ha våtdräkt även om vattnet skulle vara varmt,,,ska man simma långt så kyler man nog ner sig ändå. Lycka till.
  10. 5
    Oj hur långt är det att simma då? Kan nog vara bra att ha våtdräkt även om vattnet skulle vara varmt,,,ska man simma långt så kyler man nog ner sig ändå. Lycka till.
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6
    Coolt! Är det en heldräkt, eller är det korta ärmar och ben? Och är det en torrdräkt eller våtdräkt?

    Är också lite sugen på Tjejklassiker - hur långt simmar man en Tjejvansbro?
  12. 6
    Coolt! Är det en heldräkt, eller är det korta ärmar och ben? Och är det en torrdräkt eller våtdräkt?

    Är också lite sugen på Tjejklassiker - hur långt simmar man en Tjejvansbro?
  13. Medlem sedan
    Aug 2002
    #7
    350:- på Clas Ohlson! Billigt tycker jag med tanke på att man kan hyra vid Vansbrosimmet för 300:-.

    Gör en Tjejklassiker det är kul, Tjejvansbro är min sista gren sen har jag klarat den!

    /Therese
  14. 7
    350:- på Clas Ohlson! Billigt tycker jag med tanke på att man kan hyra vid Vansbrosimmet för 300:-.

    Gör en Tjejklassiker det är kul, Tjejvansbro är min sista gren sen har jag klarat den!

    /Therese
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Det är bara 1000 meter men motströms.....

    /Therese
  16. 8
    Det är bara 1000 meter men motströms.....

    /Therese
  17. Medlem sedan
    Aug 2002
    #9
    Det är korta ärmar och ben.

    Själva Tjejvansbro är 1000 meter lite kort att simma för en bilresa på 30 mil. Men vi åker till Mora efteråt och ska gå på Tomteland dagen efter så det blir en minisemester.

    Det är kul att göra en Tjejklassiker fast om du ska göra det skaffa någon att göra den med. Jag har gjort min ensam och det blir lite trist.

    /Therese
  18. 9
    Det är korta ärmar och ben.

    Själva Tjejvansbro är 1000 meter lite kort att simma för en bilresa på 30 mil. Men vi åker till Mora efteråt och ska gå på Tomteland dagen efter så det blir en minisemester.

    Det är kul att göra en Tjejklassiker fast om du ska göra det skaffa någon att göra den med. Jag har gjort min ensam och det blir lite trist.

    /Therese
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Trodde faktiskt att det kostade minst det dubbla! Hur tycker du att det varit då att göra tjejklassikern? Vad var svårast? Jag har inte åkt skidor på många många år, så det är det jag funderar mest på hur det ska gå!
  20. 10
    Trodde faktiskt att det kostade minst det dubbla! Hur tycker du att det varit då att göra tjejklassikern? Vad var svårast? Jag har inte åkt skidor på många många år, så det är det jag funderar mest på hur det ska gå!
  21. Medlem sedan
    Aug 2002
    #11
    Jag tycker att det har varit kul att göra en Tjejklassiker mrn jag gjorde en vanlig klassiker för 10 år sedan så jag har ju liksom provat innan fast tuffare.

    Vet inte vad som var jobbigast egentligen inget utan mera att jag inte drack så bra under Tjejvasan och således mådde ganska dåligt efteråt. Dessutom hade jag inte så många mil i kroppen och blev ordentligt trött i ryggen. Annars är det ganska lagom sträckor att köra.

    /Therese
  22. 11
    Jag tycker att det har varit kul att göra en Tjejklassiker mrn jag gjorde en vanlig klassiker för 10 år sedan så jag har ju liksom provat innan fast tuffare.

    Vet inte vad som var jobbigast egentligen inget utan mera att jag inte drack så bra under Tjejvasan och således mådde ganska dåligt efteråt. Dessutom hade jag inte så många mil i kroppen och blev ordentligt trött i ryggen. Annars är det ganska lagom sträckor att köra.

    /Therese
  23. Medlem sedan
    Jun 2006
    #12
    Kul, jag har tänkt köra tjejvasan 2008. Då är det ju någon man känner igen i spåret iaf...
  24. 12
    Kul, jag har tänkt köra tjejvasan 2008. Då är det ju någon man känner igen i spåret iaf...
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Ja 1000 meter i levande vatten kan vara nog så tufft,,,,,antar att det inte går att jämföra med 1000 i poolen
  26. 13
    Ja 1000 meter i levande vatten kan vara nog så tufft,,,,,antar att det inte går att jämföra med 1000 i poolen
  27. Medlem sedan
    Mar 2000
    #14
    Ska du också simma i Vansbro
    Jag ska visserligen simma på fredagen (Vansbro halvsim) men ändå
  28. 14
    Ska du också simma i Vansbro
    Jag ska visserligen simma på fredagen (Vansbro halvsim) men ändå
  29. Medlem sedan
    Dec 2002
    #15
    Jag tycker du är super-cool! *tittar beundrande*
  30. 15
    Jag tycker du är super-cool! *tittar beundrande*
  31. Medlem sedan
    Jan 2004
    #16
    Hmm, får se om vasan blir 2008 el 2009. Kanske behöver en vinter att öva först
  32. 16
    Hmm, får se om vasan blir 2008 el 2009. Kanske behöver en vinter att öva först

Liknande trådar

  1. Våtdräkt?
    By Carina_1 in forum Småbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2016-12-05, 23:32
  2. Köpt lite Bamse idag:)
    By skanetjej in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-07, 20:21
  3. Köpt lite nytt
    By skanetjej in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-23, 09:09
  4. Har köpt mig lite lugn!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 16:39
  5. Tvätta våtdräkt? Schampo?
    By Maa in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 10:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar