Smyger in och säger hej!
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Smyger in och säger hej!

    Jag tillhör egentligen juni-gruppen men börjar tro att bebis inte kommer ut förrän i juli, vilket är redan på söndag, så jag kommer in här och säger hej och presenterar mig lite.

    Jag heter Eva är 31 år, gift och har 2 döttrar - Amanda 5 år och Johanna 3,5 år. Vi väntar vårt tredje barn, en lillebror. Hade bf 26/6 men är nu alltså inne på tredje plusdagen, vilket känns lite segt måste jag säga.
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  2. 1
    Smyger in och säger hej! Jag tillhör egentligen juni-gruppen men börjar tro att bebis inte kommer ut förrän i juli, vilket är redan på söndag, så jag kommer in här och säger hej och presenterar mig lite.

    Jag heter Eva är 31 år, gift och har 2 döttrar - Amanda 5 år och Johanna 3,5 år. Vi väntar vårt tredje barn, en lillebror. Hade bf 26/6 men är nu alltså inne på tredje plusdagen, vilket känns lite segt måste jag säga.
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Välkommen in i vår lilla "gravidbubbla".
    förstår att det inte är roligt att plusa, gjoder det med min förra.

    Väntar syskonen lika spännt som här hemma?
    Hoppas bebben dyker upp till helgen, eller också får ni hitta på något roligt.

    Kram
  4. 2
    Välkommen in i vår lilla "gravidbubbla".
    förstår att det inte är roligt att plusa, gjoder det med min förra.

    Väntar syskonen lika spännt som här hemma?
    Hoppas bebben dyker upp till helgen, eller också får ni hitta på något roligt.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Välkommen till juligruppen För din skull hoppas jag visserligen att du hinner föda i juni. Jag har inte bf förren 17/7 men är redan nu såååå otålig och trött på att vara gravid. Jag hoppas på att min bebbe kommer ngn vecka in bf, men det är bara att vänta och se. Vad kul att ni ska få en kille till familjen. Dina döttrar ser säkert fram emot det.
  6. 3
    Välkommen till juligruppen För din skull hoppas jag visserligen att du hinner föda i juni. Jag har inte bf förren 17/7 men är redan nu såååå otålig och trött på att vara gravid. Jag hoppas på att min bebbe kommer ngn vecka in bf, men det är bara att vänta och se. Vad kul att ni ska få en kille till familjen. Dina döttrar ser säkert fram emot det.
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4

    Evig väntan

    tycker tjejerna och vi att det är. De tjatar varje dag och pratar med magen och säger till lillebror att han ska komma ut, men han lyssnar inte.

    Jag gick över med tjejerna också, 9 dagar med A och 3 dagar med J.
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  8. 4
    Evig väntan tycker tjejerna och vi att det är. De tjatar varje dag och pratar med magen och säger till lillebror att han ska komma ut, men han lyssnar inte.

    Jag gick över med tjejerna också, 9 dagar med A och 3 dagar med J.
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    hej och välkommen till oss! Hoppas du inte behöver gå över så länge till, förstår att det måste känna segt..
  10. 5
    hej och välkommen till oss! Hoppas du inte behöver gå över så länge till, förstår att det måste känna segt..
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6

    Tack!

    Det känns lite extra kul med en kille, det blir liksom "helt nytt" hur man sköter en sådan. Har hört från alla andra som har killar att man kan bli rejält nerkissad vid blöjbytena, så man får väl ta skydd. *ler*
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  12. 6
    Tack! Det känns lite extra kul med en kille, det blir liksom "helt nytt" hur man sköter en sådan. Har hört från alla andra som har killar att man kan bli rejält nerkissad vid blöjbytena, så man får väl ta skydd. *ler*
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7

    Tack så mycket!

    Få se om vi ev testar färdknäppen i kväll och ser om det hjälper.....
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  14. 7
    Tack så mycket! Få se om vi ev testar färdknäppen i kväll och ser om det hjälper.....
  15. Medlem sedan
    Jun 2003
    #8
    Hej hej! Smyg in här du. Jag har oxå en dotter på 3,5 och vi väntar på lillebror som ska komma snart (21/7 är bf).
    Välkommen!
  16. 8
    Hej hej! Smyg in här du. Jag har oxå en dotter på 3,5 och vi väntar på lillebror som ska komma snart (21/7 är bf).
    Välkommen!
  17. Medlem sedan
    Sep 2004
    #9
    Välkommen hit!
    Här har det redan börjat komma bebisar. Plussade 7 dagar förra gången och räknar med något liknande denna gång. Bf på söndag.
  18. 9
    Välkommen hit!
    Här har det redan börjat komma bebisar. Plussade 7 dagar förra gången och räknar med något liknande denna gång. Bf på söndag.
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10
    Välkommen hit!

    Kan läsa lite mer om mig i infon.
  20. 10
    Välkommen hit!

    Kan läsa lite mer om mig i infon.
  21. Medlem sedan
    Dec 2000
    #11
    Nää, de är bra envisa ibland!!
    Det hade räckt att en graviditet var 30 veckor, då är man lagom stor och har väntat lagomlänge! Ska vi skicka in en motion om det till regeringen *skrattar*

    Kikade in på er hemsida, två söta tjejer Vet ni att det blir en lillebror eller är det bara en önskan?

    Nää, lite mer sömn kanske inte skulle skada
    KRAM
  22. 11
    Nää, de är bra envisa ibland!!
    Det hade räckt att en graviditet var 30 veckor, då är man lagom stor och har väntat lagomlänge! Ska vi skicka in en motion om det till regeringen *skrattar*

    Kikade in på er hemsida, två söta tjejer Vet ni att det blir en lillebror eller är det bara en önskan?

    Nää, lite mer sömn kanske inte skulle skada
    KRAM
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Hehe ja, jag som är pojkmamma kan intyga det!
  24. 12
    Hehe ja, jag som är pojkmamma kan intyga det!
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Välkommen till oss! Kan tänka mig att det är lite segt att vara bland de sista i ankomsgruppen att få bebis. Hoppas du slipper vänta så länge till.
  26. 13
    Välkommen till oss! Kan tänka mig att det är lite segt att vara bland de sista i ankomsgruppen att få bebis. Hoppas du slipper vänta så länge till.
  27. Medlem sedan
    Jan 2002
    #14

    Det är en kille

    därinne i magen. Det sa bm på ordinarie UL + att vi gjorde ett köns-ul i vecka 24 och den läkaren var 100 % säker på att det är en kille därinne, så vi får väl se. *ler*
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  28. 14
    Det är en kille därinne i magen. Det sa bm på ordinarie UL + att vi gjorde ett köns-ul i vecka 24 och den läkaren var 100 % säker på att det är en kille därinne, så vi får väl se. *ler*
  29. Medlem sedan
    Nov 2006
    #15
    Hej hej! Här är du välkommen, men jag antar att du inte blir långvarig. Lillebrorsan kommer nog ganska så snart!

    //Malin.
  30. 15
    Hej hej! Här är du välkommen, men jag antar att du inte blir långvarig. Lillebrorsan kommer nog ganska så snart!

    //Malin.
  31. Medlem sedan
    Nov 2006
    #16
    Välkommen hit! Du får såklart hänga här så länge du vill, men för din skull hoppas jag att du inte blir så långvarig!
  32. 16
    Välkommen hit! Du får såklart hänga här så länge du vill, men för din skull hoppas jag att du inte blir så långvarig!
  33. Medlem sedan
    Nov 2006
    #17
    Smyg på bara Här föds det barn må du tro , hoppas det blir din tur snart, håller tummarna
    Välkommen!
  34. 17
    Smyg på bara Här föds det barn må du tro , hoppas det blir din tur snart, håller tummarna
    Välkommen!
  35. Medlem sedan
    Jun 2006
    #18
    Välkommen till oss! Håller tummarna för att du slipper plussa mer. Lycka till!
    Mamma till Hampus född 14 juli 2007 och lillebror Filip född 4 februari 2009.
  36. 18
    Välkommen till oss! Håller tummarna för att du slipper plussa mer. Lycka till!
  37. Medlem sedan
    Jan 2002
    #19

    Tack

    för välkomnandet!
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  38. 19
    Tack för välkomnandet!
  39. Medlem sedan
    Jan 2002
    #20

    "Orättvist"

    att julibebisarna redan börjat komma. *ler* Men skönt för dem att slippa plussa !
    * Amanda 020411 *
    * Johanna 031229 *
    * Rasmus 070711 *

    blogg.mankler.se
  40. 20
    "Orättvist" att julibebisarna redan börjat komma. *ler* Men skönt för dem att slippa plussa !
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. smyger in här och säger hej på er...
    By eva_n m linnea&elin in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-30, 08:01
  2. Smyger in och säger hej
    By ::Birne:: in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 10:19
  3. Smyger in och säger hej...
    By Fru_F in forum _0806 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 13:27
  4. Smyger in och säger....
    By lilla jag på besök in forum Försöker bli med barn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 17:37
  5. smyger in och säger hej:)
    By CHENOA in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 10:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar