Nybakad 5-åring har vi!!!
_0207 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Nybakad 5-åring har vi!!!

    Hon har för första gången på _riktigt_ varit sååå medveten om sin födelsedag och _njutit_ av sin stora dag!

    Pappa och jag sjöng för älsklingen på morgonen och delade ut lite småpaket. Hon fick en skyddsängel att hänga om halsen i guld, massa småsmycken att "klä ut sig" med och nagellack och andra småsaker.

    Sen gjorde hon en tårta med sin storasyster - en Barbietårta! Gissa om hon var nöjd?!

    Hon fick massor av presenter av sina syskon och mormor - farmor och farfar gratulerar när vi kommer till Öland.

    SEN fick hon den stora presenten av oss - en eldriven motorcykel!!! GISSA om den varit populär?! Den har gått precis hela dagen härhemma.
    Den gulligaste repliken hon sagt idag; Mamma, nu har ni en egen femåring här i huset! *love, love, LOVE!*
  2. 1
    Nybakad 5-åring har vi!!! Hon har för första gången på _riktigt_ varit sååå medveten om sin födelsedag och _njutit_ av sin stora dag!

    Pappa och jag sjöng för älsklingen på morgonen och delade ut lite småpaket. Hon fick en skyddsängel att hänga om halsen i guld, massa småsmycken att "klä ut sig" med och nagellack och andra småsaker.

    Sen gjorde hon en tårta med sin storasyster - en Barbietårta! Gissa om hon var nöjd?!

    Hon fick massor av presenter av sina syskon och mormor - farmor och farfar gratulerar när vi kommer till Öland.

    SEN fick hon den stora presenten av oss - en eldriven motorcykel!!! GISSA om den varit populär?! Den har gått precis hela dagen härhemma.
    Den gulligaste repliken hon sagt idag; Mamma, nu har ni en egen femåring här i huset! *love, love, LOVE!*
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Grattis gumman!

    Jakob har några veckor kvar, men han har planerat allt i detalj :-)
  4. 2
    Grattis gumman!

    Jakob har några veckor kvar, men han har planerat allt i detalj :-)
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    Alexandra tackar för gratulationen!

    Det är så härlig nu när dom är så medvetna om att dom blir ett år äldre. Måste för Alexandras del säga att det verkligen är _nu_ hon tänker så mycket på just att hon är ett år äldre. Förut var födelsedagen bara paket el. en dag bland andra - typ.

    GRATTIS i förskott till Jakob! Hoppas han får en fin och mysig födelsedag.
  6. 3
    Alexandra tackar för gratulationen!

    Det är så härlig nu när dom är så medvetna om att dom blir ett år äldre. Måste för Alexandras del säga att det verkligen är _nu_ hon tänker så mycket på just att hon är ett år äldre. Förut var födelsedagen bara paket el. en dag bland andra - typ.

    GRATTIS i förskott till Jakob! Hoppas han får en fin och mysig födelsedag.
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    Grattis i efterskott! Det verkar som att Alexandra har haft en toppendag!

    *kram*
  8. 4
    Grattis i efterskott! Det verkar som att Alexandra har haft en toppendag!

    *kram*
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    Grattis i efterskott!! Stort grattis från oss! Just nu är vi hos min bror i Vetlanda och igår var vi på Ölands Djurpark och jag kan säga att vi LÄTT blir stammisar där de kommande somrarna! Jösses vad roligt vi hade igår! Det kommer vi att leva på länge!
  10. 5
    Grattis i efterskott!! Stort grattis från oss! Just nu är vi hos min bror i Vetlanda och igår var vi på Ölands Djurpark och jag kan säga att vi LÄTT blir stammisar där de kommande somrarna! Jösses vad roligt vi hade igår! Det kommer vi att leva på länge!
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6
    Grattis i efterskott!
    Det låter som hon haft en toppen dag!
  12. 6
    Grattis i efterskott!
    Det låter som hon haft en toppen dag!
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7

    STORT grattis i efterskott!:-)

    Kramisar från oss!
  14. 7
    STORT grattis i efterskott!:-) Kramisar från oss!

Liknande trådar

  1. Nybakad
    By Furiosa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2010-08-12, 15:44
  2. Nybakad morotskaka
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-10-09, 19:25
  3. Nybakad 6-åring
    By MalligaMolly in forum _0207 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 14:48
  4. En nybakad 3-åring
    By Lilla A med trean!! in forum _0401 Januaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 08:46
  5. nybakad ettåring
    By -Jenn- in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 08:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar