Hej brudar och barn!
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2000
    #1

    Hej brudar och barn!

    Vill bara önska alla en riktigt skön sommar!
    Grattis till alla nya frön som gror i olika magar :-)

    Vi trivs fortsatt bra här uppe, men det är klart att man saknas Sthlm ibland. Kajsa gumman är så stor (det finns tre nya kort i albumet). Hon pratar oavbrutet, älskar att sjunga och läsa böcker, hon har en vilja av stål och den trotsen vi går igenom nu är inte att leka med.

    Vi hade en semestervecka i Stockholm under midsommar, men i morgon ska jag tillbaka till jobbet två veckor innan min riktiga semester börjar, vi har inga planer mer än att umgås med familj och vänner och förhoppningsvis tar jag mig ut på golfbanan åtminstonen en gång.

    Jennie: lycka till med huset!! Du måste lägga upp några bilder!
    Pip: hoppas mössan blev till belåtenhet!


    Kram, kram
  2. 1
    Hej brudar och barn! Vill bara önska alla en riktigt skön sommar!
    Grattis till alla nya frön som gror i olika magar :-)

    Vi trivs fortsatt bra här uppe, men det är klart att man saknas Sthlm ibland. Kajsa gumman är så stor (det finns tre nya kort i albumet). Hon pratar oavbrutet, älskar att sjunga och läsa böcker, hon har en vilja av stål och den trotsen vi går igenom nu är inte att leka med.

    Vi hade en semestervecka i Stockholm under midsommar, men i morgon ska jag tillbaka till jobbet två veckor innan min riktiga semester börjar, vi har inga planer mer än att umgås med familj och vänner och förhoppningsvis tar jag mig ut på golfbanan åtminstonen en gång.

    Jennie: lycka till med huset!! Du måste lägga upp några bilder!
    Pip: hoppas mössan blev till belåtenhet!


    Kram, kram
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    åh hej myran.. vad vi saknar dig! huset e snart målat och då kommer det bilder. Garaget är klart utvändigt men fullt av flyttkartonger. Pust vilken sommar vi har framför oss.
    Hur går det för er? Kram till kajsa!!
  4. 2
    åh hej myran.. vad vi saknar dig! huset e snart målat och då kommer det bilder. Garaget är klart utvändigt men fullt av flyttkartonger. Pust vilken sommar vi har framför oss.
    Hur går det för er? Kram till kajsa!!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    hej du. Tänker på dig ibland. Mest när man stolt får berätta vem som sytt Hwilas fina mössa =) 'Det är en Myhr'

    Hoppas det blir bra på jobbet efter alla slappande.
    KRAM
  6. 3
    hej du. Tänker på dig ibland. Mest när man stolt får berätta vem som sytt Hwilas fina mössa =) 'Det är en Myhr'

    Hoppas det blir bra på jobbet efter alla slappande.
    KRAM
  7. Medlem sedan
    Feb 2005
    #4
    Hej!

    Vad roligt att ni trivs så bra i Östersund. Tittade in i ditt album och kan säga att jag knappast kände igen Kajsa. Tänk att tiden gått så fort!

    Ingen mössa ännu. Det får bli efter semestern när de andra på jobbet bestämt vad de ska ha.

    Kram!
  8. 4
    Hej!

    Vad roligt att ni trivs så bra i Östersund. Tittade in i ditt album och kan säga att jag knappast kände igen Kajsa. Tänk att tiden gått så fort!

    Ingen mössa ännu. Det får bli efter semestern när de andra på jobbet bestämt vad de ska ha.

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5
    Hej, hej! Kul att höra lite om hur det går för er. Tittar bara in en snabbis, så jag hinner inte skriva om hur vi har det just nu..
    S 030505 och M 050502
  10. 5
    Hej, hej! Kul att höra lite om hur det går för er. Tittar bara in en snabbis, så jag hinner inte skriva om hur vi har det just nu..

Liknande trådar

  1. Nu så, brudar!
    By eufemia in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-06-08, 19:58
  2. ok brudar
    By mamma in forum Mammasnack
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 23:39
  3. GBG-brudar!!!
    By kajsus in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 09:48
  4. Nu brudar
    By Marisan m. Emelie in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 19:56
  5. Oki brudar!
    By masrut in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 08:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar