Lidoön i Venedig
Resesnack
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Lidoön i Venedig

    Har nån varit till stranden på ön Lido i Venedig? Kostar det och ingår det i såfall solstol i priset? Har läst att det skall finnas en allmän strand längst ner på Lido. Har nån varit till den och hur är den i så fall? Är det långt dit från Vaporettikajen?
  2. 1
    Lidoön i Venedig Har nån varit till stranden på ön Lido i Venedig? Kostar det och ingår det i såfall solstol i priset? Har läst att det skall finnas en allmän strand längst ner på Lido. Har nån varit till den och hur är den i så fall? Är det långt dit från Vaporettikajen?
  3. Medlem sedan
    Sep 2004
    #2
    Jättefint! På en del ställen fanns solstolar och om jag inte minns fel så kostade de 60-70 kr st. vi hyrde bara en gång och det var några år sedan. Det kändes inte som att det var så långt ifrån Kajen, jag minns inte riktigt, men det kändes "nära"!
    Trevlig resa!
  4. 2
    Jättefint! På en del ställen fanns solstolar och om jag inte minns fel så kostade de 60-70 kr st. vi hyrde bara en gång och det var några år sedan. Det kändes inte som att det var så långt ifrån Kajen, jag minns inte riktigt, men det kändes "nära"!
    Trevlig resa!

Liknande trådar

  1. Venedig
    By LillaHon in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-25, 11:59
  2. Helg i Venedig
    By TTUK in forum _1006 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 08:51
  3. Venedig
    By J-Ox in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-24, 21:06
  4. Vendela i Venedig
    By awwa in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 09:04
  5. Bröllop i Venedig
    By TK med 2 st in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 08:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar