Ni som vet allt ;)
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2001
    #1

    Ni som vet allt ;)

    Var kan man hitta nån form av bord som man kan hänga på framstolarnas rygg i bilen. Så barnen kan sitta och rita och pyssla när man åker långt. För det finns väl....*hmmm*....jag _tycker_ i alla fall att det borde finnas.....vet ni?
    LenaH Michelle-01&Tove-03, (-11kg sen januari 2007)
  2. 1
    Ni som vet allt ;) Var kan man hitta nån form av bord som man kan hänga på framstolarnas rygg i bilen. Så barnen kan sitta och rita och pyssla när man åker långt. För det finns väl....*hmmm*....jag _tycker_ i alla fall att det borde finnas.....vet ni?
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    trafiksäkerhetsmässigt

    så tror jag det är helt livsfarligt så jag tvivlar på att det finns... det är nog bara till bakåtvända stolar det finns (eller fanns?) såna där lätta plastbord

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  4. 2
    trafiksäkerhetsmässigt så tror jag det är helt livsfarligt så jag tvivlar på att det finns... det är nog bara till bakåtvända stolar det finns (eller fanns?) såna där lätta plastbord
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3
    mmm jag vet.....men det struntar jag i...*hehe*...skoja bara....kom på det själv (och efter att ha dryftat det på OÄF) att det inte vore så käckt....så det får bli en annan lösning....typ ett block i knät eller så......OM de nu vill rita......

    Tänk när jag var liten och vi åkte på semester. Då snickrade pappa en bänk till baksätet så vi kunde ligga där och sova min syster och jag. En av platserna bak hade hål för benen så man kunde sitta. Sen klättrade vi runt occh stojade i våran Volvo herrgårdsvagn....och morsan rökte i bilen och hade en glipa i fönstret upptill....de va la goa tider det....*blinkblink*...*skojsko j*
  6. 3
    mmm jag vet.....men det struntar jag i...*hehe*...skoja bara....kom på det själv (och efter att ha dryftat det på OÄF) att det inte vore så käckt....så det får bli en annan lösning....typ ett block i knät eller så......OM de nu vill rita......

    Tänk när jag var liten och vi åkte på semester. Då snickrade pappa en bänk till baksätet så vi kunde ligga där och sova min syster och jag. En av platserna bak hade hål för benen så man kunde sitta. Sen klättrade vi runt occh stojade i våran Volvo herrgårdsvagn....och morsan rökte i bilen och hade en glipa i fönstret upptill....de va la goa tider det....*blinkblink*...*skojsko j*
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4

    Vi har ett....

    ....bord som passar någon av dom bakåtvända stolarna och det köpte vi i nån barnaffär tror jag! Så kolla där, kanske finns till framåtvända med!?
  8. 4
    Vi har ett.... ....bord som passar någon av dom bakåtvända stolarna och det köpte vi i nån barnaffär tror jag! Så kolla där, kanske finns till framåtvända med!?
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5

    ja men så är du ju född

    på stenåldern också
    Jag hade minsann nån form ov bilstol när jag var bebis... men när jag ser den nu så tvivlar jag ju på att den fyllde _nån_ mer funktion än att hindra mig från att krypa runt i bilen *s*

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  10. 5
    ja men så är du ju född på stenåldern också
    Jag hade minsann nån form ov bilstol när jag var bebis... men när jag ser den nu så tvivlar jag ju på att den fyllde _nån_ mer funktion än att hindra mig från att krypa runt i bilen *s*

Liknande trådar

  1. Nu suddar vi allt. Allt med kön.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2011-09-25, 21:25
  2. Ni som vet allt, kan allt, har ni sett
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-04-13, 19:58
  3. Jag vet allt
    By troll-packan in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 12:56
  4. Jag gör allt för min son
    By MYZOXE! in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-22, 15:40
  5. allt detta har man gjort ändå är allt åt
    By Terese A in forum Tonåringar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 10:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar