Grattis Jool!!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Grattis Jool!!

    Gratis till graviditeten! Va, skoj med ännu en liten knodd. Jag som trodde att ni skulle vänta ett tag.
    Kram!
  2. 1
    Grattis Jool!! Gratis till graviditeten! Va, skoj med ännu en liten knodd. Jag som trodde att ni skulle vänta ett tag.
    Kram!
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Grattis!

    Hänger på! Ett stort GRATTIS från mig också!
    Carina m. Hugo (-01) & Elias (-04)
  4. 2
    Grattis! Hänger på! Ett stort GRATTIS från mig också!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Tackar! Jo, egentligen ville vi vänta tills jag hade ett fast jobb, men det blir bara förlängt och förlängt där jag jobbar nu och vi är inte purunga (33 år) längre så vi insåg att det var bara att köra.
  6. 3
    Tackar! Jo, egentligen ville vi vänta tills jag hade ett fast jobb, men det blir bara förlängt och förlängt där jag jobbar nu och vi är inte purunga (33 år) längre så vi insåg att det var bara att köra.
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Tackar! Och du, grattis till viktminskningen. Det var inte dåligt! Själv hade jag också tänkt gå ner i vikt, men det blir nog inte så nu. Fast även om man inte ska banta när man är gravid så kan man ju äta nyttigt (och låta bli godis).
  8. 4
    Tackar! Och du, grattis till viktminskningen. Det var inte dåligt! Själv hade jag också tänkt gå ner i vikt, men det blir nog inte så nu. Fast även om man inte ska banta när man är gravid så kan man ju äta nyttigt (och låta bli godis).
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5

    Jo...

    ...passa på att frossa i goda frukter och bär i sommar! Det gör jag, även om det slinker ner en o annan glass också! Ha en skön sommar!
    Carina m. Hugo (-01) & Elias (-04)
  10. 5
    Jo... ...passa på att frossa i goda frukter och bär i sommar! Det gör jag, även om det slinker ner en o annan glass också! Ha en skön sommar!

Liknande trådar

  1. Grattis till Jool,
    By Malla in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 13:16
  2. Jool
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 19:30
  3. jool
    By j med 4 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 14:18
  4. Va Jool!!!!!!!!!!
    By tottis in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 07:40
  5. Jool!!!!
    By kattis-75 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-10-21, 15:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar