HJÄLP glömde frimärke!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    HJÄLP glömde frimärke!!

    Hej!

    Var stressad igår och skulle lägga ett brev på posten, kom på i natt att jag hade varken frimärke eller avs på det!!!!!
    Suck.
    Det ska inom stockholm.
    Nu försöker jag hitta telenr till en BREVBÄRARE alt PostSORTERING/UTDELNING - men det är helt KÖRT!!
    Allt som finns och som jag ringt till har ingen aning - det är bara dessa mataffärer och ombud som det finns nr till på posten.se

    Vet ni vart jag ska vända mig???

    Eva
    40-årig rödhårig.... fast nu mera röd-brun...:-) ensamstående 2-barnsmor som försöker få livet att gå ihop på bästa sätt.
    http://evabilling.weebly.com
    Välkomna!
  2. 1
    HJÄLP glömde frimärke!! Hej!

    Var stressad igår och skulle lägga ett brev på posten, kom på i natt att jag hade varken frimärke eller avs på det!!!!!
    Suck.
    Det ska inom stockholm.
    Nu försöker jag hitta telenr till en BREVBÄRARE alt PostSORTERING/UTDELNING - men det är helt KÖRT!!
    Allt som finns och som jag ringt till har ingen aning - det är bara dessa mataffärer och ombud som det finns nr till på posten.se

    Vet ni vart jag ska vända mig???

    Eva
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Vänta och se om det kommit fram öht. Ibland gör det de. Vi får ofta ostämplade brev. En gång hade dock brevbäraren varit ambitiös nog att kryssa över med penna de märken som var ostämplade...grrr
  4. 2
    Vänta och se om det kommit fram öht. Ibland gör det de. Vi får ofta ostämplade brev. En gång hade dock brevbäraren varit ambitiös nog att kryssa över med penna de märken som var ostämplade...grrr
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    min mamma gjorde det

    mamma glömde frimärke för några veckor sedan. Brevet kom fram men hon fick gå till posten och betala typ 30 kr eller nåt, som extra avgift.
  6. 3
    min mamma gjorde det mamma glömde frimärke för några veckor sedan. Brevet kom fram men hon fick gå till posten och betala typ 30 kr eller nåt, som extra avgift.

Liknande trådar

  1. Hitler på frimärke, kan det vara värt
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 17:21
  2. Vad kostar ett frimärke?
    By spinucklan in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 22:25
  3. Hjälp, jag glömde maskeringstejpen!
    By asajagas in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 08:24
  4. Knäck-hjälp - glömde smöret!
    By Helen m. M-01 & M-04 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 11:58
  5. Hjälp, jag glömde födelsedagen!
    By glömsk och ångerfull in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-23, 16:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar