Neeeej!!! (OT)
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Neeeej!!! (OT)

    Nu ööööser det ner - och Oscar och jag som skall gå på MAI-galan (friidrott) ikväll! Iofs TROR jag våra biljetter är till platser under tak, men jag är inte säker - och dessutom verkar det regna horisontellt just nu och tänk om de ställer in olika grenar och så pga regnet... Vi har verkligen sett fram emot detta ("Du och jag går, mamma", sade Oscar, "för vi är intresserade och det är inte pappa och Ida!" )Håller tummarna att det regnat av sig det värsta när det drar igång 18.30...
    "Skäms inte för att du är människa, var stolt!
    Inne i dig öppnar sig valv bakom valv oändligt.
    Du blir aldrig färdig, och det är som det skall." T. Tranströmer
    ______________________________ ____________________________
  2. 1
    Neeeej!!! (OT) Nu ööööser det ner - och Oscar och jag som skall gå på MAI-galan (friidrott) ikväll! Iofs TROR jag våra biljetter är till platser under tak, men jag är inte säker - och dessutom verkar det regna horisontellt just nu och tänk om de ställer in olika grenar och så pga regnet... Vi har verkligen sett fram emot detta ("Du och jag går, mamma", sade Oscar, "för vi är intresserade och det är inte pappa och Ida!" )Håller tummarna att det regnat av sig det värsta när det drar igång 18.30...
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    Hoppas det gick bra för er och att det inte regnade förmycket
  4. 2
    Hoppas det gick bra för er och att det inte regnade förmycket
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Det var kul! :)

    Det duggade bara lite då och då, men vi satt bekvämt under tak och såg Stefan Holm och compani hoppa höjd, såg stavhopparen från Polen bryta sin stav i tre delar - och framförallt fick vi vara med om att Wissman knäckte det svenska rekordet på 400 m! Vilket jubel! Oscar var så nöjd så nöjd med kvällen men somnade som en stock när vi kom hem vi halv tio
    "Skäms inte för att du är människa, var stolt!
    Inne i dig öppnar sig valv bakom valv oändligt.
    Du blir aldrig färdig, och det är som det skall." T. Tranströmer
    ______________________________ ____________________________
  6. 3
    Det var kul! :) Det duggade bara lite då och då, men vi satt bekvämt under tak och såg Stefan Holm och compani hoppa höjd, såg stavhopparen från Polen bryta sin stav i tre delar - och framförallt fick vi vara med om att Wissman knäckte det svenska rekordet på 400 m! Vilket jubel! Oscar var så nöjd så nöjd med kvällen men somnade som en stock när vi kom hem vi halv tio

Liknande trådar

  1. Neeeej!!
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-01-14, 21:29
  2. Neeeej!
    By myran79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-23, 22:37
  3. Neeeej!! 1-1
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 20:48
  4. Neeeej .....
    By Torhill in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 08:41
  5. Neeeej
    By ninni82 in forum Missfall
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 12:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar