Samlag dagen innan med. abort?
Abort
  1. anonymt namn
    #1

    Samlag dagen innan med. abort?

    Jag skall göra en medicinsk abort på onsdag. Min pojkvän bor över 50 mil bort just nu och klart jag vill ha sex med honom (han kommer hit dagen innan aborten), sen får man ju inte ha det på några veckor. Hittar ingenstans om man kan ha samlag dagen innan ingreppet, någon som vet?
    Tack på förhand!
  2. 1
    Samlag dagen innan med. abort? Jag skall göra en medicinsk abort på onsdag. Min pojkvän bor över 50 mil bort just nu och klart jag vill ha sex med honom (han kommer hit dagen innan aborten), sen får man ju inte ha det på några veckor. Hittar ingenstans om man kan ha samlag dagen innan ingreppet, någon som vet?
    Tack på förhand!
  3. anonymt namn
    #2
    använd kondom för säkerhetskull eftersomdu kanske kan bli gravid igen
  4. 2
    använd kondom för säkerhetskull eftersomdu kanske kan bli gravid igen
  5. Anonym
    #3
    Någon risk för att bli gravid igen finns det ju inte (om du är gravid vilket jag förstår det som )

    Jag tror inte det är någon fara att ha sex, men personligen skulle jag valt att ha kondom.... man ska genomgå en gynekologisk undersökning vid läkarbesöket ( ultraljud) och PERSONLIGEN skulle det kännas bättre utan ev. samlagsrester i underlivet

    Men annars ser jag ingen som helst anledning att låta bli, som sagt så görs en vaginal undersökning, sedan får du svälja en tablett och ett par dagar senare utförs själva aborten med piller som förs upp i slidan.

    Kram
  6. 3
    Någon risk för att bli gravid igen finns det ju inte (om du är gravid vilket jag förstår det som )

    Jag tror inte det är någon fara att ha sex, men personligen skulle jag valt att ha kondom.... man ska genomgå en gynekologisk undersökning vid läkarbesöket ( ultraljud) och PERSONLIGEN skulle det kännas bättre utan ev. samlagsrester i underlivet

    Men annars ser jag ingen som helst anledning att låta bli, som sagt så görs en vaginal undersökning, sedan får du svälja en tablett och ett par dagar senare utförs själva aborten med piller som förs upp i slidan.

    Kram

Liknande trådar

  1. Dagen innan BF ska jag....
    By DollyLolly in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-18, 22:33
  2. Kuratorsamtal innan abort?
    By Anonym utan nick in forum Abort
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 12:03
  3. Ej röka innan op. (abort) Why?
    By Cassindra in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 09:27
  4. På dagen innan bf kom han..
    By Mexxi in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 09:44
  5. Innan jag går hem för dagen,
    By Sema m. Izabella+ bf 051210 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-04, 19:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar