Jobbig dröm...jobbig forts..
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Jobbig dröm...jobbig forts..

    Jag har världens problem med att somna och när jag väl somnar så vaknar jag hela tiden, är jag inte kissnödig så har jag halsbränna och skulle jag mot förmodan lyckas vända mig i sängen utan att vakna- ja då väcker bebisen mig direkt!

    Då är det nämligen ommöblering som gäller...bebisen kan absolut inte ligga med huvudet neråt madrassen ( jag kan bara ligga på sidan ) och vänder jag mig så måste h*n göra likadant! Tänk er en ungefärlig mjölpåse som ska vända helt om..i magen...!

    Fler som känner igen sig?

    Inatt lyckades jag somna och sova så hårt att jag tom drömde...sambon sade att han hörde mig skratta i sömnen..
    Min dröm var helsjuk...jag drömde att jag käkade sand och var så lycklig över detta!

    Till saken hör nu att sen jag vaknade kan jag inte sluta tänka på sand...vad kan jag sakna för att jag är sugen på detta??????
    Kommer ju aldrig att ta sand i munnen men något är det uppenbarligen eftersom jag är helt fixerad vid detta just nu...kan någon hjälpa mig eller får jag bara acceptera att jag är helt knäpp??????????
    _oo_ Gabriel 040502 & Malva 070923 _oo_

    My space: http://sussus.spaces.live.com/
    Medlemskap krävs.Windows Live ID
    Maila för mer info: susannezeidan(at)hotmail.com
  2. 1
    Jobbig dröm...jobbig forts.. Jag har världens problem med att somna och när jag väl somnar så vaknar jag hela tiden, är jag inte kissnödig så har jag halsbränna och skulle jag mot förmodan lyckas vända mig i sängen utan att vakna- ja då väcker bebisen mig direkt!

    Då är det nämligen ommöblering som gäller...bebisen kan absolut inte ligga med huvudet neråt madrassen ( jag kan bara ligga på sidan ) och vänder jag mig så måste h*n göra likadant! Tänk er en ungefärlig mjölpåse som ska vända helt om..i magen...!

    Fler som känner igen sig?

    Inatt lyckades jag somna och sova så hårt att jag tom drömde...sambon sade att han hörde mig skratta i sömnen..
    Min dröm var helsjuk...jag drömde att jag käkade sand och var så lycklig över detta!

    Till saken hör nu att sen jag vaknade kan jag inte sluta tänka på sand...vad kan jag sakna för att jag är sugen på detta??????
    Kommer ju aldrig att ta sand i munnen men något är det uppenbarligen eftersom jag är helt fixerad vid detta just nu...kan någon hjälpa mig eller får jag bara acceptera att jag är helt knäpp??????????
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    O ja!! Här ska det vändas när jag byter sida i sängen på nätterna!
    Tack o lov **peppar peppar!!!** så sover jag oftast som en gris! Vaknar till när jag ska vända mig, det gör ju så jäkla ont och tar enligt sambon en kvart att vända sida!! Som en strandad val ungefär, får man höra!! ;0)
    Vad gäller sandätning så kan jag nog inte tipsa om vad som fattas dig! *s* Kanske ska du smaka en smula från närmsta sandlåda och ganska snabbt (misstänker jag!) så släpper du nog den känslan!!
    ;0)
    Kram!
  4. 2
    O ja!! Här ska det vändas när jag byter sida i sängen på nätterna!
    Tack o lov **peppar peppar!!!** så sover jag oftast som en gris! Vaknar till när jag ska vända mig, det gör ju så jäkla ont och tar enligt sambon en kvart att vända sida!! Som en strandad val ungefär, får man höra!! ;0)
    Vad gäller sandätning så kan jag nog inte tipsa om vad som fattas dig! *s* Kanske ska du smaka en smula från närmsta sandlåda och ganska snabbt (misstänker jag!) så släpper du nog den känslan!!
    ;0)
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    haha..kanske skulle jag ta en smakbit för det är ju som du skriver...att jag ganska snabbt kommer sluta tänka på sand...hohoho...
    tack för ditt svar
  6. 3
    haha..kanske skulle jag ta en smakbit för det är ju som du skriver...att jag ganska snabbt kommer sluta tänka på sand...hohoho...
    tack för ditt svar
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    ingen ommöblering men protester i magen..
    Har verkligen börjat få svårt att sova.. kan inte ligga på rygg för antingen kramp i bröstryggen/korgen eller hjärtklappning o svimningskänslor pga klämd ven (motsatsen till kroppspulsådern).. ligger jag på väster sida protestera vänstra bebisen som ligger med rumpan rakt ut på väster sida och ännu värre är det om jag lägger mig på höger sida.. eftersom höger bebisen ligger raktupponer på den sidan med ansiktet utåt.. men väst är krampen i bröstkorgen.. det har tilltagit nu och gör att jag knappt kan andas utan känns som någon står o kör in knivar runt om både i rygg o bröst

    haha skrattade gott åt dina sand ätar idéer.. själv äcklas jag bara av tanken av att få sand i munnen
  8. 4
    ingen ommöblering men protester i magen..
    Har verkligen börjat få svårt att sova.. kan inte ligga på rygg för antingen kramp i bröstryggen/korgen eller hjärtklappning o svimningskänslor pga klämd ven (motsatsen till kroppspulsådern).. ligger jag på väster sida protestera vänstra bebisen som ligger med rumpan rakt ut på väster sida och ännu värre är det om jag lägger mig på höger sida.. eftersom höger bebisen ligger raktupponer på den sidan med ansiktet utåt.. men väst är krampen i bröstkorgen.. det har tilltagit nu och gör att jag knappt kan andas utan känns som någon står o kör in knivar runt om både i rygg o bröst

    haha skrattade gott åt dina sand ätar idéer.. själv äcklas jag bara av tanken av att få sand i munnen
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    ..ja du...jag mår så illa när jag tänker på att jag skulle få lite jord från jordgubbar eller champinjoner i munnen...så vart den här idéen om sand kommer ifrån har jag ingen aning!
    Kanske kan det vara så att jag var så lycklig i drömmen så det är just detta jag är ute efter?

    Jag har alltså ännu inte fallit för frestelsen..hoho
  10. 5
    ..ja du...jag mår så illa när jag tänker på att jag skulle få lite jord från jordgubbar eller champinjoner i munnen...så vart den här idéen om sand kommer ifrån har jag ingen aning!
    Kanske kan det vara så att jag var så lycklig i drömmen så det är just detta jag är ute efter?

    Jag har alltså ännu inte fallit för frestelsen..hoho

Liknande trådar

  1. Jobbig dröm, nästan lika jobbig sanning!
    By KRÅKA in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-05-25, 13:19
  2. Jobbig dröm!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-16, 10:45
  3. jobbig dröm
    By Wingtear in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 23:14
  4. Jobbig dag!
    By ULRICAK in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 09:50
  5. Jobbig dröm
    By Jenny x2 bf 23/5 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 13:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar