Håll lite tummar...lite nervös
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Håll lite tummar...lite nervös

    Imorgon ska jag ev lämna handpenning på en rörelse ihop med två andra. Så om ett tag så kanske jag blir egenföretagare istället för anställd. Huu vad nervöst men roligt. Känns lite svårt att veta hur allt blir och kanske är jag inte riktigt klok som börjar med sånt när man har småbarn. Men jag kommer att kunna styra mina arbetstider på ett annat sätt och det blir bra för Agnes som ska börja på dagis till hösten och jag har haft jätteångest för hur vi ska göra för att hon inte ska få för långa dagar på dagis.
    Men det har gått lite fort det här vilket det ju ofta gör när chanser dyker upp. Så snälla håll lite tummar för mig så att allt går bra

    Måste packa också för på fredag sticker vi till Italien på bröllop och blir borta en vecka. Härligt ska det bli
  2. 1
    Håll lite tummar...lite nervös Imorgon ska jag ev lämna handpenning på en rörelse ihop med två andra. Så om ett tag så kanske jag blir egenföretagare istället för anställd. Huu vad nervöst men roligt. Känns lite svårt att veta hur allt blir och kanske är jag inte riktigt klok som börjar med sånt när man har småbarn. Men jag kommer att kunna styra mina arbetstider på ett annat sätt och det blir bra för Agnes som ska börja på dagis till hösten och jag har haft jätteångest för hur vi ska göra för att hon inte ska få för långa dagar på dagis.
    Men det har gått lite fort det här vilket det ju ofta gör när chanser dyker upp. Så snälla håll lite tummar för mig så att allt går bra

    Måste packa också för på fredag sticker vi till Italien på bröllop och blir borta en vecka. Härligt ska det bli
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2
    Tummarna hålls så de blir blå! Vad spännande det låter! Man måste våga satsa för att kunna vinna eller hur det nu var *S* Lycka till!
  4. 2
    Tummarna hålls så de blir blå! Vad spännande det låter! Man måste våga satsa för att kunna vinna eller hur det nu var *S* Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    Vad spännande!!

    Håller absolut tummarna!!!
    Sjuksköterskestudent med fyrtal i underbaringar:
    Rebecka 0208, Lukas 0401, Nike 0608 och Vide 080717

    Bloggar på http://busmamman.blogspot.com/
  6. 3
    Vad spännande!! Håller absolut tummarna!!!

Liknande trådar

  1. Håll lite tummar på tisdag gärna
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-28, 15:44
  2. Håll lite tummar och tår
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-23, 12:16
  3. Snälla håll lite tummar
    By Mollsan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 23:08
  4. håll lite tummar idag
    By christina in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 17:24
  5. Håll lite tummar för mig
    By Maon in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 11:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar