Går ni båda 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Går ni båda 2

    på skolavslytningen ?

    Ni som är 2 förstås
  2. 1
    Går ni båda 2 på skolavslytningen ?

    Ni som är 2 förstås
  3. Medlem sedan
    Mar 2007
    #2
    Ja, för det är ju liksom KUL!!!
  4. 2
    Ja, för det är ju liksom KUL!!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2007
    #3
    Oh ja! Och speciellt den som var senast - hon gick ur nian och sjöng solo. Det var maffigt!
  6. 3
    Oh ja! Och speciellt den som var senast - hon gick ur nian och sjöng solo. Det var maffigt!
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Inte alltid, i år var vi båda på Juniors första "riktiga" skolavslutning... men jag var själv på Miniors sommarfest på dagis...
  8. 4
    Inte alltid, i år var vi båda på Juniors första "riktiga" skolavslutning... men jag var själv på Miniors sommarfest på dagis...
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Barnen är för små ännu, men mest troligt kommer det bli pappa som följer med för det kan bli svårt pga mitt -förhoppningsvis- jobb som lärare.
  10. 5
    Barnen är för små ännu, men mest troligt kommer det bli pappa som följer med för det kan bli svårt pga mitt -förhoppningsvis- jobb som lärare.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #6
    Vi gpr båda, vare sig vi bor ihop eller inte.
  12. 6
    Vi gpr båda, vare sig vi bor ihop eller inte.
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7
    ja, det gör vi.
  14. 7
    ja, det gör vi.
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Det har hänt att vi varit båda, fast egentligen fanns det bara plats för en förälder.
  16. 8
    Det har hänt att vi varit båda, fast egentligen fanns det bara plats för en förälder.
  17. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #9

    Nej, bara jag

    Jag har i alla år varit på bägge mina killars skolavslutningar trots att jag får stirra ganska mycket för att hinna mellan dem (olika orter) och sedan hinna till jobbet.

    Deras mamma, som inte har något jobb att sköta men har bil så avståndet är inget problem, har konsekvent gått enbart på den lilles skolavslutningar.

    Det finns skäl till att jag är skild numera.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  18. 9
    Nej, bara jag Jag har i alla år varit på bägge mina killars skolavslutningar trots att jag får stirra ganska mycket för att hinna mellan dem (olika orter) och sedan hinna till jobbet.

    Deras mamma, som inte har något jobb att sköta men har bil så avståndet är inget problem, har konsekvent gått enbart på den lilles skolavslutningar.

    Det finns skäl till att jag är skild numera.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10

    Nej, det var

    bara jag som gick om inte sambon hade ledigvecka (jobbade skift). Oftast var barnens farmor med också.
    "Ingen kan allting men alla kan nått, man får väl vifta med den lilla stump man fått!"

    -'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'--'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-
    Ni glömmer väl inte ett besök i min blogg?:

    http://pinse.bloggagratis.se/
  20. 10
    Nej, det var bara jag som gick om inte sambon hade ledigvecka (jobbade skift). Oftast var barnens farmor med också.
  21. Medlem sedan
    May 2001
    #11
    Ja, fast vi delade på oss från början har vi alltid gått två på allting, för vi är ju hans föräldrar båda två hur som helst. Ibland kan vi också vara vi 2 + 1 eller 2 nya respektive.
  22. 11
    Ja, fast vi delade på oss från början har vi alltid gått två på allting, för vi är ju hans föräldrar båda två hur som helst. Ibland kan vi också vara vi 2 + 1 eller 2 nya respektive.
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12
    Meeeen... bara på den enes..!
  24. 12
    Meeeen... bara på den enes..!
  25. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #13

    Japp!

    Det borde platsa i "Believe it or Not"-museet men så är det!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  26. 13
    Japp! Det borde platsa i "Believe it or Not"-museet men så är det!
  27. Medlem sedan
    Sep 2003
    #14
    ja vi går även båda två på lucia,påskparad och vernissage eller andra föräldrasaker dom har.
  28. 14
    ja vi går även båda två på lucia,påskparad och vernissage eller andra föräldrasaker dom har.
  29. Medlem sedan
    Apr 2004
    #15
    Nej,det är alltid supertrångt i Missionskyrkan där barnen brukar vara,så vi går bara en för det mesta.Så slipper de mindre barnen stå och bli trötta.För sittplats får man väldigt sällan.
  30. 15
    Nej,det är alltid supertrångt i Missionskyrkan där barnen brukar vara,så vi går bara en för det mesta.Så slipper de mindre barnen stå och bli trötta.För sittplats får man väldigt sällan.

Liknande trådar

  1. Av båda får man
    By AJ aj in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 12:45
  2. Går ej att ha båda
    By anonymt namn in forum Bokstavsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 08:02
  3. Kan båda äga ett hus
    By - Miko - in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 21:19
  4. Nu går båda två!!
    By challanb in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 10:52
  5. Så duktiga båda två!!!
    By Gretah in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 11:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar