Längesedan...
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    Längesedan...

    Nu var det väldigt längesedan jag skrev något härinne men jag har följt er i det tysta. Ska försöka bli lite mer aktiv nu!

    Idag var vi på rutin-ul och allt såg bra ut! Jag har varit lite orolig för jag tycker inte att jag har kännt någon speciell aktivitet, bara lite diffust som jag inte kan säga säkert och jag har inte heller haft någon som helst växtvärk i livmodern. Vet inte om det kan bero på att jag fick barn för ett år sedan och livmodern fortfarande är lite uttänjd? Men som sagt, det finns en krabat därinne vilket var skönt att se . Blev tillbaka flyttad en vecka så nu är bf den 5: dec istället för slutet av november vilket gör att jag är ännu mer säker på att det blir en decemberbebbe (gick ju nästan 14dgr över med dottern). Dottern fyllde för övrigt ett år för ca tre veckor sedan och har precis lärt sig gå och nu börjar det bli ordentlig fart på benen!
  2. 1
    Längesedan... Nu var det väldigt längesedan jag skrev något härinne men jag har följt er i det tysta. Ska försöka bli lite mer aktiv nu!

    Idag var vi på rutin-ul och allt såg bra ut! Jag har varit lite orolig för jag tycker inte att jag har kännt någon speciell aktivitet, bara lite diffust som jag inte kan säga säkert och jag har inte heller haft någon som helst växtvärk i livmodern. Vet inte om det kan bero på att jag fick barn för ett år sedan och livmodern fortfarande är lite uttänjd? Men som sagt, det finns en krabat därinne vilket var skönt att se . Blev tillbaka flyttad en vecka så nu är bf den 5: dec istället för slutet av november vilket gör att jag är ännu mer säker på att det blir en decemberbebbe (gick ju nästan 14dgr över med dottern). Dottern fyllde för övrigt ett år för ca tre veckor sedan och har precis lärt sig gå och nu börjar det bli ordentlig fart på benen!
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2
    Hallo! Nu får du väl springa och jaga dottern, bra motion .
    Vad skönt att det såg bra ut på Ulet.
    Kram//Helene
  4. 2
    Hallo! Nu får du väl springa och jaga dottern, bra motion .
    Vad skönt att det såg bra ut på Ulet.
    Kram//Helene

Liknande trådar

  1. Längesedan
    By Basilika & nr 3 in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 21:18
  2. Längesedan...
    By vittosvart in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-27, 08:12
  3. vet ni vad som var längesedan?
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 20:34
  4. Längesedan...
    By ar72 in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 15:52
  5. nu var det längesedan:)
    By matamala in forum Pappasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 13:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar