hrrm, lite skryt så är mitt...
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    hrrm, lite skryt så är mitt...

    på dan när alla är upptagna med sitt. jag fixade provet igår och provet idag gick också bra bortsett från dryckesdelen. så den lär jag väl få göra om men det är så liten del.

    å så grädden på moset så vägde jag mig i morse och upptäckte till min förvåning att jag väger bara 67.8 kg! wow! det är ju bara ett par tre kg till mitt forna jag som var för typ 7 år sedan eller nåt. passa på att mäta mig också midja-73,5, höft 101,5 tjohoo! (har alltid skillt typ en storlek mellan höft och midja)

    jaja, nog om det. ville bara skriva av mig lite glädje, det händer ju inte så mycket här nu under sommaren då alla är ute o far eller är upptagen på ett eller annat vis.

    kram på er!
  2. 1
    hrrm, lite skryt så är mitt... på dan när alla är upptagna med sitt. jag fixade provet igår och provet idag gick också bra bortsett från dryckesdelen. så den lär jag väl få göra om men det är så liten del.

    å så grädden på moset så vägde jag mig i morse och upptäckte till min förvåning att jag väger bara 67.8 kg! wow! det är ju bara ett par tre kg till mitt forna jag som var för typ 7 år sedan eller nåt. passa på att mäta mig också midja-73,5, höft 101,5 tjohoo! (har alltid skillt typ en storlek mellan höft och midja)

    jaja, nog om det. ville bara skriva av mig lite glädje, det händer ju inte så mycket här nu under sommaren då alla är ute o far eller är upptagen på ett eller annat vis.

    kram på er!
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    Grattis! Både till proven och viktminskningen. Jag vet hur svårt det är att ta sig i kragen och på allvar satsa på viktminskning så du har min fulla beundran!

    Kram!
  4. 2
    Grattis! Både till proven och viktminskningen. Jag vet hur svårt det är att ta sig i kragen och på allvar satsa på viktminskning så du har min fulla beundran!

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Grattis till både prov och vikt!
    S 030505 och M 050502
  6. 3
    Grattis till både prov och vikt!
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4

    Klart du ska skryta!

    Grattis t provet och viktminskningen!
    Evelina 030207
    Dexter 050504
  8. 4
    Klart du ska skryta! Grattis t provet och viktminskningen!
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5
    Grattis till det lyckade provet!! O jag är JÄTTEAVIS på din vikt minskning
    Kram!
  10. 5
    Grattis till det lyckade provet!! O jag är JÄTTEAVIS på din vikt minskning
    Kram!

Liknande trådar

  1. Lite skryt...
    By jojan in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-02-04, 19:55
  2. Lite skryt
    By Lillis mamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 16:54
  3. Lite skryt.. ;)
    By Kriss & Nellie in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 13:57
  4. Lite skryt
    By Mactilda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 20:39
  5. Hrrm...*viskar: hjälp*...
    By mallan med hilda in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 00:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar