Jäkelskap!
_0804 Aprilbarn
  1. Fru Kanin
    #1

    Jäkelskap!

    Jahapp! Nu är man på Beräknad Mens +11, BARA för att vi bestämt att vi ska börja den här månaden säkert. Alla andra cykler i år har varit punktliga, men inte nu, neej nej. Inte är jag gravid heller, har gjort 3 gravtest!! Samma dag (+0), +3 och +6...

    Inte nog med det, halsont och klåda över HELA kroppen! Jag blir galen!!
    Grrrrrr...jaja, gnäll gnäll! :-(

    Har alla här skuttat in i lingonskogen eller?
  2. 1
    Jäkelskap! Jahapp! Nu är man på Beräknad Mens +11, BARA för att vi bestämt att vi ska börja den här månaden säkert. Alla andra cykler i år har varit punktliga, men inte nu, neej nej. Inte är jag gravid heller, har gjort 3 gravtest!! Samma dag (+0), +3 och +6...

    Inte nog med det, halsont och klåda över HELA kroppen! Jag blir galen!!
    Grrrrrr...jaja, gnäll gnäll! :-(

    Har alla här skuttat in i lingonskogen eller?
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Ja jag kan ju trösta dig med att jag är mitt i lingonskogen och inte får ta ut min p-stav förrän den 6 augusti, bara för att jag har BESTÄMT mig!!! Vill INTE vänta.. men men, det är väl inte så stor tröst för dig i alla fall, men jag önskar dig lycka till. =)
  4. 2
    Ja jag kan ju trösta dig med att jag är mitt i lingonskogen och inte får ta ut min p-stav förrän den 6 augusti, bara för att jag har BESTÄMT mig!!! Vill INTE vänta.. men men, det är väl inte så stor tröst för dig i alla fall, men jag önskar dig lycka till. =)
  5. kanske en trea
    #3

    Ja visst kan man bli galen

    på kroppen när den hittar på elaka spratt. Här har tanten fått något ryck och tjuvstartar lite smått hela 5 dagar innan BIM, för att sedan fortsätta som vanligt minst 5 dagar. Kul att vara låst vid henne 1½-2 v varje månad Nu har jag precis skuttat ut ur lingonskogen och väntar med spänning på ÄL. Denna väntan!!!!!

    Jag håller tummarna för att tanten håller sig borta och att du får ett plus på stickan istället
  6. 3
    Ja visst kan man bli galen på kroppen när den hittar på elaka spratt. Här har tanten fått något ryck och tjuvstartar lite smått hela 5 dagar innan BIM, för att sedan fortsätta som vanligt minst 5 dagar. Kul att vara låst vid henne 1½-2 v varje månad Nu har jag precis skuttat ut ur lingonskogen och väntar med spänning på ÄL. Denna väntan!!!!!

    Jag håller tummarna för att tanten håller sig borta och att du får ett plus på stickan istället
  7. Fru Kanin +12
    #4
    Oj, nej så taskigt! Hoppas det tar sig på stört då!

    Kanske en trea
    Inte skoj det heller! Men spännande att få mysa vid ÄL, det har jag längtat efter! *s*
    Fast jag börjar inbilla mig att det kanske är mars ändå...är inte van med såhär sen mens.
    Hoppas det tar sig för dig snart iallafall!
  8. 4
    Oj, nej så taskigt! Hoppas det tar sig på stört då!

    Kanske en trea
    Inte skoj det heller! Men spännande att få mysa vid ÄL, det har jag längtat efter! *s*
    Fast jag börjar inbilla mig att det kanske är mars ändå...är inte van med såhär sen mens.
    Hoppas det tar sig för dig snart iallafall!
  9. kanske en trea
    #5

    Men +12!!

    Det låter ju riktigt lovande Har du inte testat sedan +6? Plusset kan ju vänta på sig ibland, så man vet aldrig Håller tummarna för att det blir en marsbäbis
  10. 5
    Men +12!! Det låter ju riktigt lovande Har du inte testat sedan +6? Plusset kan ju vänta på sig ibland, så man vet aldrig Håller tummarna för att det blir en marsbäbis
  11. Z väntar.
    #6

    VA?

    FÅR du inte ta ut den innan????
    Kolla andra vårdcentraler, sånt får man göra vart man vill. Här har de fullt upp och semestrar men att ta bort prev-medel klämmer de alltid in för de vill ha bäbisar sa bm. Så kolla runt!
  12. 6
    VA? FÅR du inte ta ut den innan????
    Kolla andra vårdcentraler, sånt får man göra vart man vill. Här har de fullt upp och semestrar men att ta bort prev-medel klämmer de alltid in för de vill ha bäbisar sa bm. Så kolla runt!
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7
    Ja men jag har ju kollat runt här överallt och det är fullt!!! Så hilmla trist... men den som väntar på något gott... men det är ju sååå drygt när man väl har bestämt sig...
  14. 7
    Ja men jag har ju kollat runt här överallt och det är fullt!!! Så hilmla trist... men den som väntar på något gott... men det är ju sååå drygt när man väl har bestämt sig...

Liknande trådar

  1. Bröllop och jäkelskap
    By Jika in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 22:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar