Otålig värre
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Otålig värre

    Ständigt denna väntan! Men nu är det iallafall dags att försöka tillverka bäbis i helgen... Sen blir det ny väntan för att se om det tog sig
    Någon annan som håller på att gå i bitar utav all väntan?
  2. 1
    Otålig värre Ständigt denna väntan! Men nu är det iallafall dags att försöka tillverka bäbis i helgen... Sen blir det ny väntan för att se om det tog sig
    Någon annan som håller på att gå i bitar utav all väntan?
  3. Frun
    #2

    Jag!

    Efter så många försök borde jag ha sansat mig,men icke då...Väntan mellan äl och im är olidlig varje månad och besvikelsen större och större varje gång mensen kommer.Jag väntar ännu ett par dar för att se om jag hamnat i mars vilket jag betvivlar starkt så april kör vi för fullt-igen!
  4. 2
    Jag! Efter så många försök borde jag ha sansat mig,men icke då...Väntan mellan äl och im är olidlig varje månad och besvikelsen större och större varje gång mensen kommer.Jag väntar ännu ett par dar för att se om jag hamnat i mars vilket jag betvivlar starkt så april kör vi för fullt-igen!
  5. Fru Kanin
    #3
    Jo jag! :P
    Är +12 idag och ingen mens i sikte....ska nog ta och investera i ett till test och se ändå tror jag!
  6. 3
    Jo jag! :P
    Är +12 idag och ingen mens i sikte....ska nog ta och investera i ett till test och se ändå tror jag!
  7. kanske en trea
    #4

    Känns inte som att man gör

    något annat än att vänta. Här är det också ÄL i helgen (förhoppningsvis), så äntligen häder det något. Nästa fredag åker vi på semester över helgen, så då går det iaf. bort 3 dagar då man kan släppa lite på bäbistankarna.
    Måtte det ta sig snart så att man kan börja leva "normalt" igen Dettta har ju liksom börjat att gå en åt huvudet (säger en som redan fyllt en byrå med mammakläder)

    Lycka till & kör så det ryker i helgen
  8. 4
    Känns inte som att man gör något annat än att vänta. Här är det också ÄL i helgen (förhoppningsvis), så äntligen häder det något. Nästa fredag åker vi på semester över helgen, så då går det iaf. bort 3 dagar då man kan släppa lite på bäbistankarna.
    Måtte det ta sig snart så att man kan börja leva "normalt" igen Dettta har ju liksom börjat att gå en åt huvudet (säger en som redan fyllt en byrå med mammakläder)

    Lycka till & kör så det ryker i helgen
  9. anonymt namn
    #5

    Ja!

    Jaaaa, fy vad det är jobbigt att vänta ;-) Men till helgen så är det äl dax!
  10. 5
    Ja! Jaaaa, fy vad det är jobbigt att vänta ;-) Men till helgen så är det äl dax!
  11. Z väntar.
    #6

    Ja eller hur??

    Jag kan inte tänka på nått annat nästan. Fick mens igår så äl känns lååångt bort.. Men nu är det iallafall på g! Ska passa på att dricka goda drinkar nu en vecka, förhoppningsvis dröjer det ett par år sedan!
    Kram
  12. 6
    Ja eller hur?? Jag kan inte tänka på nått annat nästan. Fick mens igår så äl känns lååångt bort.. Men nu är det iallafall på g! Ska passa på att dricka goda drinkar nu en vecka, förhoppningsvis dröjer det ett par år sedan!
    Kram

Liknande trådar

  1. allt blir bara värre och värre..
    By lessen mamma in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-24, 19:40
  2. Det här blir bara värre och värre...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 19:11
  3. Blir bara värre och värre...
    By isha in forum _0807 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:08
  4. Det blir bara värre och värre!
    By pinse in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-06, 08:14
  5. Blir ju bara värre och värre (top Model)
    By vaisanen75 in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-20, 14:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar