Matilda m 2!
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Matilda m 2!

    Pratade precis med grannen och kom att tänka på dig och din fråga om fixering. Grannen berättade att hennes pojke var fixerad sedan tidigare men på en rutinkoll dagen innan bf visade det sig att han lagt sig i säte. Så troligen går det att vända ändå? Fast det måste ju vara väldigt ovanligt? Nu är det säkert inte så för dig, håller i alla fall tummarna för det.
  2. 1
    Matilda m 2! Pratade precis med grannen och kom att tänka på dig och din fråga om fixering. Grannen berättade att hennes pojke var fixerad sedan tidigare men på en rutinkoll dagen innan bf visade det sig att han lagt sig i säte. Så troligen går det att vända ändå? Fast det måste ju vara väldigt ovanligt? Nu är det säkert inte så för dig, håller i alla fall tummarna för det.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2

    Så det kan hända...

    ja, i säte tror jag inte bebisen ligger, i så fall lite på tvären. Men idag har jag känt ännu mer tryck defåt än innan så antagligen ligger huvudet kvar där nere. Tack för ditt svar i alla fall!!
    Matilda med Nora 25/12 -99, August 4/10 -03 och Ella 16/7 -07.
  4. 2
    Så det kan hända... ja, i säte tror jag inte bebisen ligger, i så fall lite på tvären. Men idag har jag känt ännu mer tryck defåt än innan så antagligen ligger huvudet kvar där nere. Tack för ditt svar i alla fall!!

Liknande trådar

  1. Matilda är här!!
    By tess-79 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 19:39
  2. Matilda med 3!
    By wina in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 22:30
  3. Matilda med 3
    By Neta in forum _0707 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-29, 20:23
  4. Matilda...
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 18:50
  5. Matilda
    By Orolig Milla in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 13:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar