Lite ny...med fråga
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Lite ny...med fråga

    Hej på er,

    jag är ny men hittade hit och kollade lite i trådarna. Får man skriva här fast man "bara" ligger i bebisverkstad? Eller måste man vänta tills man har testat positivt, finns det någon annan tråd jag borde skriva i istället? Vill inte tränga mig på liksom!
  2. 1
    Lite ny...med fråga Hej på er,

    jag är ny men hittade hit och kollade lite i trådarna. Får man skriva här fast man "bara" ligger i bebisverkstad? Eller måste man vänta tills man har testat positivt, finns det någon annan tråd jag borde skriva i istället? Vill inte tränga mig på liksom!
  3. Frun
    #2

    Får får man!


    Vi är några som skrivit upp oss här för vi hoppas på aprilbebis,men det kommer ju dröja ett bra tag till innan den förste testar plus här.Om du nyss startat bebisverkstan så finns ju snacket "försök under sex månader" där det egentligen är tänkt att man ska börja innan man går över i ankomstgrupp.Själv har jag försökt så länge att jag haft chans på alla ank.grupper så jag skriver väldigt lite här utan håller mest till på "rätt" snack istället.Lycka till!
  4. 2
    Får får man!
    Vi är några som skrivit upp oss här för vi hoppas på aprilbebis,men det kommer ju dröja ett bra tag till innan den förste testar plus här.Om du nyss startat bebisverkstan så finns ju snacket "försök under sex månader" där det egentligen är tänkt att man ska börja innan man går över i ankomstgrupp.Själv har jag försökt så länge att jag haft chans på alla ank.grupper så jag skriver väldigt lite här utan håller mest till på "rätt" snack istället.Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    Inte "min" ankomstgrupp, men ja tycker man får lov att skriva i en ank.grupp även innan pos.sticka.

    Tror inte nån här inne har testat pos ännu!

    Lycka till
    Sofia m Markus-02 & Emmali-04//Bf 8/3
  6. 3
    Inte "min" ankomstgrupp, men ja tycker man får lov att skriva i en ank.grupp även innan pos.sticka.

    Tror inte nån här inne har testat pos ännu!

    Lycka till
    Sofia m Markus-02 & Emmali-04//Bf 8/3
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Klart du får skriva här, jag är här som inte ens "kan" bli gravid än... =)
  8. 4
    Klart du får skriva här, jag är här som inte ens "kan" bli gravid än... =)
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5

    Men då tror jag....

    ....att jag hänger kvar ett tag, om ingen misstycker. Vill ju gärna ha en april-bebis nämligen! Fast jag vågar knappt tro att man kan ha sån tur att det kan gå på första försöket. Jag har trots allt hunnit bli modiga 35 år...
    Det blir barn nummer 3 i ordningen, jag har två flickor på 5 och 2 år. Plockade ut spiralen för snart 2 veckor sedan och väntar just nu på mensen. Som alltid är så punktlig, men typiskt nog har bestämt sig för att retas just denna månaden..antagligen bara för att jag är så otålig! :-)
  10. 5
    Men då tror jag.... ....att jag hänger kvar ett tag, om ingen misstycker. Vill ju gärna ha en april-bebis nämligen! Fast jag vågar knappt tro att man kan ha sån tur att det kan gå på första försöket. Jag har trots allt hunnit bli modiga 35 år...
    Det blir barn nummer 3 i ordningen, jag har två flickor på 5 och 2 år. Plockade ut spiralen för snart 2 veckor sedan och väntar just nu på mensen. Som alltid är så punktlig, men typiskt nog har bestämt sig för att retas just denna månaden..antagligen bara för att jag är så otålig! :-)
  11. Anonym
    #6
    Det är klart att du kan skriva här. Annars så är du välkommen till "Försökt i under 6 mån." Konverstationen där sker lite snabbare eftersom det är fler som skriver där och stämningen är riktigt bra mellan alla som försöker och hoppas.
  12. 6
    Det är klart att du kan skriva här. Annars så är du välkommen till "Försökt i under 6 mån." Konverstationen där sker lite snabbare eftersom det är fler som skriver där och stämningen är riktigt bra mellan alla som försöker och hoppas.

Liknande trådar

  1. En lite fråga
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-06-28, 14:41
  2. lite OT, äl fråga!!
    By Fritz in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 21:26
  3. Fråga som är lite OT
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 09:23
  4. Får man fråga lite?
    By Frågvis in forum Autismspektrum
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 09:18
  5. Lite pinsam fråga och lite OT...
    By Lisa in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 21:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar