Treårskalas idag!!
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Treårskalas idag!!

    Min "stora" plutt fyller tre år i morgon,men ska ha sitt första barnkalas idag!!!
    Sedan jag fylde år i mars har han tjatat om att han ska ha kalas med tårta och hans kompisar ska få komma.Så kl 11 idag kommer det 4 kompisar från dagis,varav två har syskon med sig.Så Det blir 7 barn i åldrarna 1,5-4,5 springandes här i två timmar....

    Bakade tårtbotten i går kväll...men det gick sönder när jag skulle dela på den,tur att man kan gömma sådant med garneringen.Hampus har bestämmt att han ska ha tårta med strössel,päron och vindruvor,så nu har han det.Till saken hör att han har aldrig ätit tårta,så vi får se hur det blir.Eftersom han har sina allergier (ägg,mjölk och soja) har det aldrig funnits en tårta som han kan äta,men nu har hans underbara mamma gjort en till honom.Så f*n om han inte äter....
  2. 1
    Treårskalas idag!! Min "stora" plutt fyller tre år i morgon,men ska ha sitt första barnkalas idag!!!
    Sedan jag fylde år i mars har han tjatat om att han ska ha kalas med tårta och hans kompisar ska få komma.Så kl 11 idag kommer det 4 kompisar från dagis,varav två har syskon med sig.Så Det blir 7 barn i åldrarna 1,5-4,5 springandes här i två timmar....

    Bakade tårtbotten i går kväll...men det gick sönder när jag skulle dela på den,tur att man kan gömma sådant med garneringen.Hampus har bestämmt att han ska ha tårta med strössel,päron och vindruvor,så nu har han det.Till saken hör att han har aldrig ätit tårta,så vi får se hur det blir.Eftersom han har sina allergier (ägg,mjölk och soja) har det aldrig funnits en tårta som han kan äta,men nu har hans underbara mamma gjort en till honom.Så f*n om han inte äter....
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Vilken härlig tårta!!! KLart att han kommer äta den...(?) Man vet ju iof aldrig.. Hoppas att kalaset blir lyckat.

    Olivia har varit arg på mig från och till hela morgonen och förmiddagen så nu alldeles nyss så kläckte hon ur sig. "Mamma jag kommer inte bjuda dig på mitt kalas och då får man inte komma" Jaha det var ju tråkigt men jag hoppas att hon ändrar sig tills 14:e februari då hon fyller år....
  4. 2
    Vilken härlig tårta!!! KLart att han kommer äta den...(?) Man vet ju iof aldrig.. Hoppas att kalaset blir lyckat.

    Olivia har varit arg på mig från och till hela morgonen och förmiddagen så nu alldeles nyss så kläckte hon ur sig. "Mamma jag kommer inte bjuda dig på mitt kalas och då får man inte komma" Jaha det var ju tråkigt men jag hoppas att hon ändrar sig tills 14:e februari då hon fyller år....

Liknande trådar

  1. Räddar vi för många idag sjuka idag?
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 42
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 14:18
  2. Treårskalas och nappstopp
    By karinko in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 13:01
  3. Haft treårskalas för syrran
    By karinko in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-11, 07:49
  4. Treårskalas
    By lillkillensmamma in forum Autismspektrum
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 15:45
  5. Treårskalas
    By Bekka in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 13:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar