Sjukhus....
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    Sjukhus....

    Sambon är på väg in med Leo till sjukhuset, för att kolla Leos arm.
    Är så nervös...
    Jag satt i puffen och Leo kom bakom mig och så skulle jag ta honom och lyfta över till mig. Där gick något fel...
    Han skrek till och sa att det gjorde ont i armen. Detta var vid 15.30 tiden och sen dess har han gråtit från och till och suttit hos mig, sambon och nu sista timmarna i soffan med is på armen. Fick det rådet av sjukhusupplyssningen då de tycket att vi skulle vänta och se när vi ringde dem vid 16.15 tiden. De sa att det ska mycket till för att en arm i den åldern ska gå av. Men så fort han rörde armen så gjorde det ont. Och så här beter han sig inte i normala fall, han brukar ju vara uppe på några minuter igen efter att ha gjort sig illa . Så vi ringde in igen nu vid 18.20 och då skulle vi åka in direkt med honom. Sambon ringde precis och sa att de var framme vid sjukhuset nu.Ville att han skulle göra det eftersom vädret är som det är...regn, regn, regn. Leo hade varit lite ledsen och haft ont...
    Usch känner mig så dum....
    Vill vara hos honom nu, min älskling. Inte sitta här hemma och vänta, men så fick det bli eftersom vi har Lova oxå.
    Håll gärna tummarna för att det inte är så farligt...
    Kram från en nervös Ronja
  2. 1
    Sjukhus.... Sambon är på väg in med Leo till sjukhuset, för att kolla Leos arm.
    Är så nervös...
    Jag satt i puffen och Leo kom bakom mig och så skulle jag ta honom och lyfta över till mig. Där gick något fel...
    Han skrek till och sa att det gjorde ont i armen. Detta var vid 15.30 tiden och sen dess har han gråtit från och till och suttit hos mig, sambon och nu sista timmarna i soffan med is på armen. Fick det rådet av sjukhusupplyssningen då de tycket att vi skulle vänta och se när vi ringde dem vid 16.15 tiden. De sa att det ska mycket till för att en arm i den åldern ska gå av. Men så fort han rörde armen så gjorde det ont. Och så här beter han sig inte i normala fall, han brukar ju vara uppe på några minuter igen efter att ha gjort sig illa . Så vi ringde in igen nu vid 18.20 och då skulle vi åka in direkt med honom. Sambon ringde precis och sa att de var framme vid sjukhuset nu.Ville att han skulle göra det eftersom vädret är som det är...regn, regn, regn. Leo hade varit lite ledsen och haft ont...
    Usch känner mig så dum....
    Vill vara hos honom nu, min älskling. Inte sitta här hemma och vänta, men så fick det bli eftersom vi har Lova oxå.
    Håll gärna tummarna för att det inte är så farligt...
    Kram från en nervös Ronja
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Hoppas det g[r bra f;r Leo!
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  4. 2
    Hoppas det g[r bra f;r Leo!
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Nej, men plutten då Men du det var ju inte meningen så tänk inte så...lätt att säga förstår hur du menar...Tänker på er och hoppas allt blir bra med Leos arm.

    varm kram j
  6. 3
    Nej, men plutten då Men du det var ju inte meningen så tänk inte så...lätt att säga förstår hur du menar...Tänker på er och hoppas allt blir bra med Leos arm.

    varm kram j
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Tack för omtanken!¨
    Vänat på att telefonen ska ringa och höra hur det ...
    Telefonen ringde precis och det var sambon.
    Ingen av läkarna kunde se något brott. Det de kunde se var en liten blödning i leden som går i armbågen (det var där han hade ont).
    Leo fick ett litet gips för smärtan som han ska ha i 4 dagar och om det ev fanns någon spricka så hjälper det till att hålla still allt + att det läker bra.
    Leo hade varit ledsen när de hade gipsat honom och skrikit " jag ska inte ha något sånt!"
    Nu satt han bak i bilen och sjöng... och de skulle stanna på MC Donalds å äta kvällsmat. Blev ju ingen mat då det blev snabb ryck att åka in, så han var jättehungrig nu.
    Såååå skönt att man fått veta nu vad det berodde på. Nu vill jag bara pussa på honom!
  8. 4
    Tack för omtanken!¨
    Vänat på att telefonen ska ringa och höra hur det ...
    Telefonen ringde precis och det var sambon.
    Ingen av läkarna kunde se något brott. Det de kunde se var en liten blödning i leden som går i armbågen (det var där han hade ont).
    Leo fick ett litet gips för smärtan som han ska ha i 4 dagar och om det ev fanns någon spricka så hjälper det till att hålla still allt + att det läker bra.
    Leo hade varit ledsen när de hade gipsat honom och skrikit " jag ska inte ha något sånt!"
    Nu satt han bak i bilen och sjöng... och de skulle stanna på MC Donalds å äta kvällsmat. Blev ju ingen mat då det blev snabb ryck att åka in, så han var jättehungrig nu.
    Såååå skönt att man fått veta nu vad det berodde på. Nu vill jag bara pussa på honom!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Tack för omtanken!
    Läs tråden över...
  10. 5
    Tack för omtanken!
    Läs tråden över...
  11. Medlem sedan
    Jun 2000
    #6
    Håller tummarna för att allt går bra och att det inte är så farligt.
  12. 6
    Håller tummarna för att allt går bra och att det inte är så farligt.
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7
    Usch så jobbigt det måste ha varit, men vilken tur att han är glad igen. Har han ont i dag också?
  14. 7
    Usch så jobbigt det måste ha varit, men vilken tur att han är glad igen. Har han ont i dag också?
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Ja, det var en pärs, men nu slutade det ju ganska bra, som tur var.

    Han sa att han hade ont i morse, men vi tror att han var rädd att det skulle göra ont. Han använder ju inte armen, men det är inte så konstigt då den är gipsad i 90 grader. På fm dagen var det lugn här , mot vad det brukar vara. Men sen på em var kusinen här och då var det full fart (använde inte armen då heller).
    Någon gång mot slutet av veckan ska vi in och ta bort gipset och kolla läget. Tror vi får åka hem utan gisp på Leos arm, men det tar nog ett tag innan han använder armen självmant.
  16. 8
    Ja, det var en pärs, men nu slutade det ju ganska bra, som tur var.

    Han sa att han hade ont i morse, men vi tror att han var rädd att det skulle göra ont. Han använder ju inte armen, men det är inte så konstigt då den är gipsad i 90 grader. På fm dagen var det lugn här , mot vad det brukar vara. Men sen på em var kusinen här och då var det full fart (använde inte armen då heller).
    Någon gång mot slutet av veckan ska vi in och ta bort gipset och kolla läget. Tror vi får åka hem utan gisp på Leos arm, men det tar nog ett tag innan han använder armen självmant.
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Så skönt att det inte var ngt värre!!
    -^- Dagen jag skapades hade den goda guden fått dubbel portion humor -^-

    -65kg och lite till ....
  18. 9
    Så skönt att det inte var ngt värre!!

Liknande trådar

  1. Jul på sjukhus
    By C@ttis in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-29, 08:06
  2. Sjukhus....
    By Ronja31 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-07-09, 14:47
  3. Sjukhus
    By safir in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 22:14
  4. Sjukhus för mig...
    By Pocahontas76 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 19:59
  5. Sjukhus=blä!!!
    By PilleJokus in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-07, 15:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar