Hyundai Trajet
Många barn
  1. sol¤
    #1

    Hyundai Trajet

    Någon som har den bilen? Nöjd? Missnöjd?

  2. 1
    Hyundai Trajet Någon som har den bilen? Nöjd? Missnöjd?

  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Japp, vi har en -01:a.
    Vi är jätte nöjda.
    När 3:an var bebis hade vi alla tre barnen i mitten. Babyskyddet hade vi i ena sidostolen och när han bytte till bilbarnstol satte vi den i mittenstolen. Barnvagnen har vi aldrig behövt fälla ihop efter som vi tog bort ena sätet längst bak.
    Nu sitter lillen framåt så vi har tagit ur mittensätet och har båda sätena i bak, behöver ingen vagn längre. Bilen känns stor och luftig nu.
    Vi har alltid haft 6 stolar i för att kunna ta med någon kompis till barnen m.m.
    O 98, C 01, C 04 & L 08!

    Efter regn kommer sol!
    Posetivt tänkande gör livet lättare.
  4. 2
    Japp, vi har en -01:a.
    Vi är jätte nöjda.
    När 3:an var bebis hade vi alla tre barnen i mitten. Babyskyddet hade vi i ena sidostolen och när han bytte till bilbarnstol satte vi den i mittenstolen. Barnvagnen har vi aldrig behövt fälla ihop efter som vi tog bort ena sätet längst bak.
    Nu sitter lillen framåt så vi har tagit ur mittensätet och har båda sätena i bak, behöver ingen vagn längre. Bilen känns stor och luftig nu.
    Vi har alltid haft 6 stolar i för att kunna ta med någon kompis till barnen m.m.
  5. Helene m. 3
    #3
    Vi har en 05:a och säger som föregående skrivare. Vi är så nöjda!! Om jag skulle välja om skulle jag dock ta en starkare motor, men det är ju petitesser
  6. 3
    Vi har en 05:a och säger som föregående skrivare. Vi är så nöjda!! Om jag skulle välja om skulle jag dock ta en starkare motor, men det är ju petitesser
  7. sol¤
    #4

    Tackar och bugar

    för svar. Det kanske lutar åt en sådan.
  8. 4
    Tackar och bugar för svar. Det kanske lutar åt en sådan.

Liknande trådar

  1. Någon med en Trajet?
    By Viktoria m5underbara in forum Många barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-24, 13:04
  2. Hyundai Trajet???
    By 4abarn in forum Bilsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 07:30
  3. C8 eller Hyundai Trajet
    By Mango_ in forum Bilsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 22:40
  4. Bil? C8 el Hyundai Trajet?
    By Mango_ in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-10, 22:30
  5. Ang Hyundai Trajet
    By Annie in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 17:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar