Tidiga tecken ??
Gravidsnack
  1. anonym så länge
    #1

    Tidiga tecken ??

    Hej!

    Jag börjar så smått undra om jag kanske, möjligtvis är gravid... Men kan man veta redan efter första veckan?

    I alla fall, mina bröst började ömma för ca 5 dagar sen, trodde då att mensen var på väg, fick också lite ont i magen (helt normalt innan jag ska ha mens).

    Men ingen mens har kommit, nu är den 4 dagar sen och brösten ömmar fortfarande! Hugger/sticker till i magen emellanåt och har rikligt med flytningar (genomskinliga, ej illaluktande).

    Funderar på att köpa ett graviditetstest idag, men hur tidigt kan man testa?

    Tack för svar
    MVH
  2. 1
    Tidiga tecken ?? Hej!

    Jag börjar så smått undra om jag kanske, möjligtvis är gravid... Men kan man veta redan efter första veckan?

    I alla fall, mina bröst började ömma för ca 5 dagar sen, trodde då att mensen var på väg, fick också lite ont i magen (helt normalt innan jag ska ha mens).

    Men ingen mens har kommit, nu är den 4 dagar sen och brösten ömmar fortfarande! Hugger/sticker till i magen emellanåt och har rikligt med flytningar (genomskinliga, ej illaluktande).

    Funderar på att köpa ett graviditetstest idag, men hur tidigt kan man testa?

    Tack för svar
    MVH
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    man kan testa på dagen man skulle ha sin mens...så det är bara att testa=) lycka till!
  4. 2
    man kan testa på dagen man skulle ha sin mens...så det är bara att testa=) lycka till!
  5. Medlem sedan
    Mar 2007
    #3
    hej! du kan nog göra ett test nu och kolla va de visar. för dom där tecknen är tillräckliga för att säga att due gravid.
    MVH Linda
  6. 3
    hej! du kan nog göra ett test nu och kolla va de visar. för dom där tecknen är tillräckliga för att säga att due gravid.
    MVH Linda
  7. anonym så länge
    #4
    tack för era svar. Jag gjorde ett test igår, och visst visade det på Gravid!!! Känns märkligt, har nog inte fattat riktigt än :P
    Det var inget planerat alls, men vi är glada ändå. Ska hoppa in på lämpligt ankomstsnack nu!
  8. 4
    tack för era svar. Jag gjorde ett test igår, och visst visade det på Gravid!!! Känns märkligt, har nog inte fattat riktigt än :P
    Det var inget planerat alls, men vi är glada ändå. Ska hoppa in på lämpligt ankomstsnack nu!
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    GRATTIS! och LYCKA TILL!
  10. 5
    GRATTIS! och LYCKA TILL!
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    läste att du var gravid! ville bara säga grattis till er!
  12. 6
    läste att du var gravid! ville bara säga grattis till er!

Liknande trådar

  1. Tidiga tecken!?
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 11:28
  2. Tidiga tecken?
    By hoppas! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 09:54
  3. tidiga tecken?
    By cookierocker in forum Planera för barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 21:50
  4. Tidiga tecken?
    By Mia80 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-29, 10:49
  5. Tidiga tecken ??
    By anonym så länge in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 14:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar