Blev av med sonen
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Blev av med sonen

    Sonen skulle ju ha hit en kompis idag och risken fanns ju att de skulle "sabba" min dammsugning med att vilja åka och bada eftersom solens syns här. Nu ringde istället kompisen och undrade om sonen ville komma med dem, de skulle på en dagsutflykt. Så jag har skjutsat dit sonen och rastat hundarna,,,,nu ska dammsugaren få sig en vals
  2. 1
    Blev av med sonen Sonen skulle ju ha hit en kompis idag och risken fanns ju att de skulle "sabba" min dammsugning med att vilja åka och bada eftersom solens syns här. Nu ringde istället kompisen och undrade om sonen ville komma med dem, de skulle på en dagsutflykt. Så jag har skjutsat dit sonen och rastat hundarna,,,,nu ska dammsugaren få sig en vals
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Och ja just det,,,,det blev ingen cykling igår med sonen för att spela golf,,,,det regnade banne mig hela dagen här
    Men i morgon ska vi bowla,,,har bokat bana och det spelar ju ingen roll hur vädret är då
  4. 2
    Och ja just det,,,,det blev ingen cykling igår med sonen för att spela golf,,,,det regnade banne mig hela dagen här
    Men i morgon ska vi bowla,,,har bokat bana och det spelar ju ingen roll hur vädret är då

Liknande trådar

  1. Sonen blev ju 5år 30/12 och deklarerade
    By lottalotta in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-08, 12:57
  2. Blev så kär i sonen ikväll
    By Mimis in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 23:08
  3. Så här fin blev sonen!
    By nikki73 in forum Småbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 11:06
  4. Blev inget disco för sonen
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 18:40
  5. Blev just avslätad av sonen... ;-)
    By hermelinen in forum _01 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 20:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar