Skånedejt!!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Skånedejt!!

    Hoppas att ni inte har glömt bort den 18:e.. Jag kommer hem på söndagskväll så maila mig ang vägbeskrivning så mailar jag er på söndagen min mail är [email protected]

    Jag fixar lunch o så
    Det ska bli sååå skoj att ses igen!!
    Och är det ngn annan i gruppen som råkar vara i skåne på semester så är ni oxå välkomna!!

    På torsdag sticker vi till Ugglarps camping.. Har ngn av er varit där???
    Johanna med Andreas, Aline & Love

    http://flodan.blogg.se
  2. 1
    Skånedejt!! Hoppas att ni inte har glömt bort den 18:e.. Jag kommer hem på söndagskväll så maila mig ang vägbeskrivning så mailar jag er på söndagen min mail är [email protected]

    Jag fixar lunch o så
    Det ska bli sååå skoj att ses igen!!
    Och är det ngn annan i gruppen som råkar vara i skåne på semester så är ni oxå välkomna!!

    På torsdag sticker vi till Ugglarps camping.. Har ngn av er varit där???
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Låter kanonkul!! Ser fram emot att träffa er och se alla barn! Aline var ju bara en lite nyföddis sist jag såg henne :-)
  4. 2
    Låter kanonkul!! Ser fram emot att träffa er och se alla barn! Aline var ju bara en lite nyföddis sist jag såg henne :-)
  5. Malla
    #3

    Vi har

    semester och är i Blekinge då, men en annan gång....Grattis till förlovningen! Firade ni på något speciellt sätt?
  6. 3
    Vi har semester och är i Blekinge då, men en annan gång....Grattis till förlovningen! Firade ni på något speciellt sätt?
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Jätteskoj!

    Emilia o jag längtar efter att få träffa er!!

    Kram,
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  8. 4
    Jätteskoj! Emilia o jag längtar efter att få träffa er!!

    Kram,

Liknande trådar

  1. Skånedejt
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-09-06, 13:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar