Godmorgon alla!!
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Godmorgon alla!!

    Jösses är ni alla på semester eller.. Själv sitter jag på jobbet och har det suuuuuperlugnt.. Nästan så det blir lite trist emellanåt.. Menmen bara en vecka och några dagar till min semester..

    Annars så har jag roat mig sista tiden med att bli ett träningsfreak.. Började med en timme i veckan eftersom vi får gå på arbetstis, sen tyckte jag att det var väl lika bra att träna två gånger om det ska hända nått och hux flux nu när johnny o barnen har semester och sover som små grisar när jag går så tränar jag 45 minuter varje morgon INNAN jobbet.. Plus att jag försöker tänka på vad jag äter, jaja, inte stenhårt, godisråttan tittar tyvärr fram ibland, men allt som oftast..

    Så nu hoppas jag att de här sista 10 kg som jag vill ha bort försvinner, eller iaf omvandlas till snygga muskler.. Men otålig som jag är vill jag ju helst ha resultat igår..

    Hur är det med er andra?? Vad gör ni??
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Godmorgon alla!! Jösses är ni alla på semester eller.. Själv sitter jag på jobbet och har det suuuuuperlugnt.. Nästan så det blir lite trist emellanåt.. Menmen bara en vecka och några dagar till min semester..

    Annars så har jag roat mig sista tiden med att bli ett träningsfreak.. Började med en timme i veckan eftersom vi får gå på arbetstis, sen tyckte jag att det var väl lika bra att träna två gånger om det ska hända nått och hux flux nu när johnny o barnen har semester och sover som små grisar när jag går så tränar jag 45 minuter varje morgon INNAN jobbet.. Plus att jag försöker tänka på vad jag äter, jaja, inte stenhårt, godisråttan tittar tyvärr fram ibland, men allt som oftast..

    Så nu hoppas jag att de här sista 10 kg som jag vill ha bort försvinner, eller iaf omvandlas till snygga muskler.. Men otålig som jag är vill jag ju helst ha resultat igår..

    Hur är det med er andra?? Vad gör ni??
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Sitter också på jobbet! :-)
    Går på semester på fredag men ska på en liten jobbresa till Italien i morgon. Nu idag är det bara att försöka rafsa undan allt innan semestern.

    Skönt med träning. Det har tyvärr blivit grymt eftersatt senaste 2 månaderna för min del. Jag körde spinning några gånger i veckan förut men efter en envis förkylning då jag blev tvungen att hålla mig lugn i 3 veckor gav upphov till avbrott och så kom jag inte igång sen. Trist, men får försöka ta tag i det igen. För man mår ju så bra. Lycka till med dina kilon godisråttan ;-)

    Själva renoverar vi källarutrymmet just nu. Kaklar och målar för fullt. Hoppas det blir någorlunda färdigt till torsdag nästa vecka då vi åker till Kreta en vecka.

    Barnen går på dagis och det är lite trist för dem, i alla fall Wilma, då det inte finns några kompisar på dagis. Själv tycker jag det är skönt med sen semester men för barnens skulle tar vi nog lite tidigare nästa år, eller går omlott.

    Ja vad händer annars? Jobb, renovera och den vanliga karusellen. Inte jobbigt alls faktiskt. Det går så himla mycket bättre med hämtning och lämning och 2 heltidsjobb än vad jag först trodde. Inga problem alls. Både jag och Peter har väldigt fria arbetstider.

    Nä nu måste jag fixa lite saker....
    Kram och hej så länge
  4. 2
    Sitter också på jobbet! :-)
    Går på semester på fredag men ska på en liten jobbresa till Italien i morgon. Nu idag är det bara att försöka rafsa undan allt innan semestern.

    Skönt med träning. Det har tyvärr blivit grymt eftersatt senaste 2 månaderna för min del. Jag körde spinning några gånger i veckan förut men efter en envis förkylning då jag blev tvungen att hålla mig lugn i 3 veckor gav upphov till avbrott och så kom jag inte igång sen. Trist, men får försöka ta tag i det igen. För man mår ju så bra. Lycka till med dina kilon godisråttan ;-)

    Själva renoverar vi källarutrymmet just nu. Kaklar och målar för fullt. Hoppas det blir någorlunda färdigt till torsdag nästa vecka då vi åker till Kreta en vecka.

    Barnen går på dagis och det är lite trist för dem, i alla fall Wilma, då det inte finns några kompisar på dagis. Själv tycker jag det är skönt med sen semester men för barnens skulle tar vi nog lite tidigare nästa år, eller går omlott.

    Ja vad händer annars? Jobb, renovera och den vanliga karusellen. Inte jobbigt alls faktiskt. Det går så himla mycket bättre med hämtning och lämning och 2 heltidsjobb än vad jag först trodde. Inga problem alls. Både jag och Peter har väldigt fria arbetstider.

    Nä nu måste jag fixa lite saker....
    Kram och hej så länge
  5. Medlem sedan
    May 2002
    #3

    Nää, jag jobbar

    MEN jag fick en veckas extra semester Så på fredag går jag och är ledig i tre veckor istf bara två! D och barnen har semester denna vecka också. Jag har fått ett nytt jobb så jag ska ta studieuppehåll ett tag... *Velpella jag vet*. Dessutom blev jag antagen t juristlinjen här i Sthlm såg jag igår. Men det går ju inte nu. Och jag vet inte om jag skulle stå ut 4,5 år till på existensminimum - iaf inte när jag inte har nåt mål med studierna annat än att få en högskoleexamen.

    Blablabla vad jag babblar. Vad duktig du är som tränar! *Heja dig* Jag kom igång bra jag med, men jag köpte ju ett begränsat träningskort på F&S vilket innebär att nu när jag jobbar så passar inte tiderna alls *suck*. Så det ligger och bränner i plånboken och bergis måste jag sälja det eller nåt. De fryser inte kort där heller.

    Vi åker en vecka t Blekinge och ska göra lite dagsutflykter under resterande semesterveckor typ t Parken Zoo, ut i skärgårn och sånt.

    Hoppas du får en skön semester när du kommer iväg
    Evelina 030207
    Dexter 050504
  6. 3
    Nää, jag jobbar MEN jag fick en veckas extra semester Så på fredag går jag och är ledig i tre veckor istf bara två! D och barnen har semester denna vecka också. Jag har fått ett nytt jobb så jag ska ta studieuppehåll ett tag... *Velpella jag vet*. Dessutom blev jag antagen t juristlinjen här i Sthlm såg jag igår. Men det går ju inte nu. Och jag vet inte om jag skulle stå ut 4,5 år till på existensminimum - iaf inte när jag inte har nåt mål med studierna annat än att få en högskoleexamen.

    Blablabla vad jag babblar. Vad duktig du är som tränar! *Heja dig* Jag kom igång bra jag med, men jag köpte ju ett begränsat träningskort på F&S vilket innebär att nu när jag jobbar så passar inte tiderna alls *suck*. Så det ligger och bränner i plånboken och bergis måste jag sälja det eller nåt. De fryser inte kort där heller.

    Vi åker en vecka t Blekinge och ska göra lite dagsutflykter under resterande semesterveckor typ t Parken Zoo, ut i skärgårn och sånt.

    Hoppas du får en skön semester när du kommer iväg

Liknande trådar

  1. Godmorgon alla!
    By tusse-72 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-27, 21:40
  2. Godmorgon alla
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2008-10-21, 09:13
  3. Godmorgon alla....
    By jojje22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 08:01
  4. Godmorgon alla!
    By Emma m.A&A+v33 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-14, 13:57
  5. Godmorgon alla!!
    By Nettan in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 10:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar