idag har man varit....
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    idag har man varit....

    ledig från skolan så jag o linnéa har haft en skön dag i solskenet. var o klippte henne, som ni kan se på bilden, och det gick jättebra! hon satt som ett ljus så frisörskan kunde klippa henne hur lätt som helst. tror hon tyckte det var spännande att få håret klippt minsann, lik sin mor kanske. *hehe*

    sen var vi o handlade till mina enchilladas med kyckling. ska ju göra dom på fredag så jag tänkte provlaga dom hemma först så det inte blir första gången på fredag, ska iof göra det mesta imorgon men det ska färdigställas på fredag. till det blir det en purjolök o majssallad med pressad limejuice i och en salsasås blandad med gräddfil kryddad med chilipeppar o lite salt. blev ganska bra faktiskt så det går säkert bra imorgon o på fredag. =)
    hade ni ätit det på lunchen? det är ju relativt nyttigt med ganska mycket grönsaker o keso i så det lär jag nog göra fler gånger hemma. inte så svårt iheller.

    linnéa somnade på vägen hem från affären men vaknade precis när vi kommit innanför dörren(ca 30-40 min sömn) så ikväll var hon så trött att hon somnade medan hon satt o åt välling i stort sett. annars var vi i lekparken en sväng idag och till affären en sväng till för man hade ju glömt ett par grejer.

    ha en fortsatt skön kväll!
    kram
  2. 1
    idag har man varit.... ledig från skolan så jag o linnéa har haft en skön dag i solskenet. var o klippte henne, som ni kan se på bilden, och det gick jättebra! hon satt som ett ljus så frisörskan kunde klippa henne hur lätt som helst. tror hon tyckte det var spännande att få håret klippt minsann, lik sin mor kanske. *hehe*

    sen var vi o handlade till mina enchilladas med kyckling. ska ju göra dom på fredag så jag tänkte provlaga dom hemma först så det inte blir första gången på fredag, ska iof göra det mesta imorgon men det ska färdigställas på fredag. till det blir det en purjolök o majssallad med pressad limejuice i och en salsasås blandad med gräddfil kryddad med chilipeppar o lite salt. blev ganska bra faktiskt så det går säkert bra imorgon o på fredag. =)
    hade ni ätit det på lunchen? det är ju relativt nyttigt med ganska mycket grönsaker o keso i så det lär jag nog göra fler gånger hemma. inte så svårt iheller.

    linnéa somnade på vägen hem från affären men vaknade precis när vi kommit innanför dörren(ca 30-40 min sömn) så ikväll var hon så trött att hon somnade medan hon satt o åt välling i stort sett. annars var vi i lekparken en sväng idag och till affären en sväng till för man hade ju glömt ett par grejer.

    ha en fortsatt skön kväll!
    kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    i like... speciellt när de gjort dem med kycklingbitar i.. mums.. och så en klick guckamole... yummu!!
  4. 2
    i like... speciellt när de gjort dem med kycklingbitar i.. mums.. och så en klick guckamole... yummu!!

Liknande trådar

  1. Idag har jag varit på Box!
    By ~ullebulle~ in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-24, 14:55
  2. Varit på VUL idag!
    By Lotta m.Hampus o Kim in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 18:16
  3. Idag har jag varit
    By Nalla in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 16:14
  4. Varit hos BM idag!
    By Karin m Elias & Ebba in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-22, 09:42
  5. Har varit på UL idag
    By Annika o co. v17+2 in forum _0207 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-20, 10:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar