nu är jag färdig...
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    nu är jag färdig...

    husmanskock! var inne på afs sida och hittade ett jobb att söka. ska ringa om ca en halvtimme och är skitnervös! det är liksom inte samma sak som att ringa om praktikplats. äh! får ta mig i kragen och låtsas att det är praktikplats jag söker så kanske det går lättare. man är ju för fanken en vuxen tjej på över 30 år! borde ju inte vara nervös då. eller?

    enda nackdelen med detta jobbet är att man ska börja omgående och jag vill ju vara hemma lite med linnéa och njuta av lite sommar. vill dessutom få möjligheten till att åka ner till skåne en vecka eller två och det kan jag ju inte om jobbet ska tillsättas med detsamma. jaja, i vilket fall så får man ju ta det jobb som dyker upp. viktigt att man får jobb så fort som möjligt egentilgen ju.

    håll tummarna nu för att jag ska få jobb!
  2. 1
    nu är jag färdig... husmanskock! var inne på afs sida och hittade ett jobb att söka. ska ringa om ca en halvtimme och är skitnervös! det är liksom inte samma sak som att ringa om praktikplats. äh! får ta mig i kragen och låtsas att det är praktikplats jag söker så kanske det går lättare. man är ju för fanken en vuxen tjej på över 30 år! borde ju inte vara nervös då. eller?

    enda nackdelen med detta jobbet är att man ska börja omgående och jag vill ju vara hemma lite med linnéa och njuta av lite sommar. vill dessutom få möjligheten till att åka ner till skåne en vecka eller två och det kan jag ju inte om jobbet ska tillsättas med detsamma. jaja, i vilket fall så får man ju ta det jobb som dyker upp. viktigt att man får jobb så fort som möjligt egentilgen ju.

    håll tummarna nu för att jag ska få jobb!
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    blev inget denna gången. dom ville ha någon med mer erfarenhet. jaja, bättre lycka nästa gång.
  4. 2
    blev inget denna gången. dom ville ha någon med mer erfarenhet. jaja, bättre lycka nästa gång.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    trist men ändå inte.. nu får vi hoppas att jobbet med stort J, dyker upp lagom till början av september kanske??

    Grattis!
  6. 3
    trist men ändå inte.. nu får vi hoppas att jobbet med stort J, dyker upp lagom till början av september kanske??

    Grattis!
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    tack! ja man får verkligen hoppas det. senast till början av september och tidigast en eller två veckor in i augusti. för man vill ju inte vänta för länge med att börja jobba, tappar ju mycket arbetserfarenhet om man går hemma för länge.
  8. 4
    tack! ja man får verkligen hoppas det. senast till början av september och tidigast en eller två veckor in i augusti. för man vill ju inte vänta för länge med att börja jobba, tappar ju mycket arbetserfarenhet om man går hemma för länge.
  9. Medlem sedan
    Jun 2001
    #5
    Grattis och bättre lycka nästa gång
  10. 5
    Grattis och bättre lycka nästa gång

Liknande trådar

  1. RUL färdig
    By lellabella in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 10:00
  2. Färdig!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-03, 23:33
  3. Jag har ca. 300 g färdig...
    By Johannah m. 3 in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-03, 12:45
  4. FÄRDIG!
    By Vimse in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-23, 13:37
  5. Nu är jag färdig!!!
    By nettis- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 20:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar