Nu vet vi!
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Nu vet vi!

    Barnet har inga av de vanligaste kromosomskadorna och vi väntar en............................ .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... flicka!

    Har flyttat och det har faktiskt varit SKITJOBBIGT, men nu börjar vi landa och känner oss nöjda med att lämna det gamla och bo in oss i det nya. Bredbandet funkar inte ännu, men jag är ju inte sååå aktiv här ändå..

    Tänk, jag vågade inte säga till någon att jag trodde att jag hade en tjej i magen. Men jag hade rätt igen! Med lilla A var jag övertygad från dag 1 att det var en kille i magen och det visade sig ju vid födseln att jag hade rätt.
    Nåja, man har ju 50% chans att ha rätt säger maken som bara tror på fakta i alla lägen. Men jag VISSTE! Även om jag var lite mer osäker denna gång.

    Ha en skön sommar alla!
    Mamma till lille A mars-04 och lilla M dec-07
  2. 1
    Nu vet vi! Barnet har inga av de vanligaste kromosomskadorna och vi väntar en............................ .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... .............................. .......... flicka!

    Har flyttat och det har faktiskt varit SKITJOBBIGT, men nu börjar vi landa och känner oss nöjda med att lämna det gamla och bo in oss i det nya. Bredbandet funkar inte ännu, men jag är ju inte sååå aktiv här ändå..

    Tänk, jag vågade inte säga till någon att jag trodde att jag hade en tjej i magen. Men jag hade rätt igen! Med lilla A var jag övertygad från dag 1 att det var en kille i magen och det visade sig ju vid födseln att jag hade rätt.
    Nåja, man har ju 50% chans att ha rätt säger maken som bara tror på fakta i alla lägen. Men jag VISSTE! Även om jag var lite mer osäker denna gång.

    Ha en skön sommar alla!
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2

    Stooort grattis!§

    Vad härligt och mysigt med bebis! Njut massor...tiden går (för) fort!

    Kram,
    cerlise
  4. 2
    Stooort grattis!§ Vad härligt och mysigt med bebis! Njut massor...tiden går (för) fort!

    Kram,
    cerlise
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Härligt!

    åh så skönt med ett bra provsvar, och en liten tjej... mmmm... mums! Grattis!
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  6. 3
    Härligt! åh så skönt med ett bra provsvar, och en liten tjej... mmmm... mums! Grattis!
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Grattis till tjejen i magen. Vad skönt att de inte hittade några avvikelser heller. Jag har absolut ingen aning om vad jag väntar. När jag väntade Alva så gissade jag på en tjej, men det var mer än gissning.
  8. 4
    Grattis till tjejen i magen. Vad skönt att de inte hittade några avvikelser heller. Jag har absolut ingen aning om vad jag väntar. När jag väntade Alva så gissade jag på en tjej, men det var mer än gissning.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar