Gaahh, var är ÄL???
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Gaahh, var är ÄL???

    Testar ju med ÄL-stickor den här månaden för att hålla koll så jag får ÄL efter mf, men det verkar som om jag kommer behöva köpa upp ett stort lager stickor. Jag har inte minsta lilla känning av att det skulle vara på G inom den närmaste tiden - ingen flytning av något slag, ingen molvärk, ingen halsbränna - NADA helt enkelt! Jag vet ju att det bara är att testa vidare och att ÄL förhoppningsvis dyker upp lite senare, men det känns så trist bara - jag skulle ju ha varit i v.8 nu, och får istället vänta på ÄL!!!
  2. 1
    Gaahh, var är ÄL??? Testar ju med ÄL-stickor den här månaden för att hålla koll så jag får ÄL efter mf, men det verkar som om jag kommer behöva köpa upp ett stort lager stickor. Jag har inte minsta lilla känning av att det skulle vara på G inom den närmaste tiden - ingen flytning av något slag, ingen molvärk, ingen halsbränna - NADA helt enkelt! Jag vet ju att det bara är att testa vidare och att ÄL förhoppningsvis dyker upp lite senare, men det känns så trist bara - jag skulle ju ha varit i v.8 nu, och får istället vänta på ÄL!!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Jobbigt när det inte visar något! Egentligen tycker jag att äl stickorna är lite svåra att hålla på med. Den tiden man borde testa är man ju ofta på jobb och det är ju inte så spännande att sitta där på toa i 5-10 minuter Jag har aldrig fått något starkare streck än kontrollstrecket utan oftast är dom svaga men tydliga. Hoppas du får äl snabbt nu för du ska med oss vidare
  4. 2
    Jobbigt när det inte visar något! Egentligen tycker jag att äl stickorna är lite svåra att hålla på med. Den tiden man borde testa är man ju ofta på jobb och det är ju inte så spännande att sitta där på toa i 5-10 minuter Jag har aldrig fått något starkare streck än kontrollstrecket utan oftast är dom svaga men tydliga. Hoppas du får äl snabbt nu för du ska med oss vidare
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Idag syns i alla fall ett svagt streck på stickan, och till och från så känner jag att det drar ut mot ljumskarna - så kanske det kommer igång ordentligt snart nu då! Jag flyttar fram mitt BIM-datum några dagar, för jag kommer ju inte ha mens så tidigt eftersom jag inte haft ÄL än - men jag hoppas på att få följa med er ändå!
  6. 3
    Idag syns i alla fall ett svagt streck på stickan, och till och från så känner jag att det drar ut mot ljumskarna - så kanske det kommer igång ordentligt snart nu då! Jag flyttar fram mitt BIM-datum några dagar, för jag kommer ju inte ha mens så tidigt eftersom jag inte haft ÄL än - men jag hoppas på att få följa med er ändå!

Liknande trådar

  1. Gaahh!! Vad GÖR man?!
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-04, 21:10
  2. Gaahh
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 21:48
  3. Gaahh.,..
    By Padre_M in forum Ordet är fritt
    Svar: 39
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 22:56
  4. Gaahh!!
    By Elflin in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 13:43
  5. Gaahh!!
    By -Galadriel- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 21:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar