hej tjejjer...
_99/00 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    hej tjejjer...

    hoppas ni har skön semester, själv jobbar jag tre dagar till... sen väntar 5½ veckas ledighet... gud så underbart...

    nu visar min våg minus 50kg... en underbar känsla!!!

    http://www.freewebs.com/jofimiel/
  2. 1
    hej tjejjer... hoppas ni har skön semester, själv jobbar jag tre dagar till... sen väntar 5½ veckas ledighet... gud så underbart...

    nu visar min våg minus 50kg... en underbar känsla!!!

    http://www.freewebs.com/jofimiel/
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2
    Hej Johanna!
    Det var ett tag sen jag skrev här. Jättehäftigt vilken resa du gjort i år. Jag träffade en kille i helgen som gått ner 68 kg mha gastric bypass.

    Strongt jobbat och grattis till att du härdar i. Det är ju ändå rätt nära nu :-)

    Jag gjorde själv en viktresa 2002-2003. Då gjorde jag som Ulrika och gick ner 40 kg. Dock har jag haft supersvårt att hålla det så nu ligger jag "bara" 30kg minus. Jag har i alla fall inte gått upp mer det senaste året. Jag får kämpa lite till så jag får bort det överflödet jag lagt på mig efter målgången. Det är sååå onödigt.

    ha det gott och "keep up the good work"

    /kramisar AnnaF m Emma-00 o Simon-01
  4. 2
    Hej Johanna!
    Det var ett tag sen jag skrev här. Jättehäftigt vilken resa du gjort i år. Jag träffade en kille i helgen som gått ner 68 kg mha gastric bypass.

    Strongt jobbat och grattis till att du härdar i. Det är ju ändå rätt nära nu :-)

    Jag gjorde själv en viktresa 2002-2003. Då gjorde jag som Ulrika och gick ner 40 kg. Dock har jag haft supersvårt att hålla det så nu ligger jag "bara" 30kg minus. Jag har i alla fall inte gått upp mer det senaste året. Jag får kämpa lite till så jag får bort det överflödet jag lagt på mig efter målgången. Det är sååå onödigt.

    ha det gott och "keep up the good work"

    /kramisar AnnaF m Emma-00 o Simon-01
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    och jag gick ner 23 kg och gick upp allt igen så nu får jag börja om med min viktresa.

    det är ju själva XXX med om man inte ska lyckas denna gång...känns så trist att man inte ska kunna behålla den vikt man går ner till....att det ska vara så jäkla svårt???
  6. 3
    och jag gick ner 23 kg och gick upp allt igen så nu får jag börja om med min viktresa.

    det är ju själva XXX med om man inte ska lyckas denna gång...känns så trist att man inte ska kunna behålla den vikt man går ner till....att det ska vara så jäkla svårt???
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    tyvärr är de ju de, de har tom kommit med en rapport om att de är nästintill är omöjligt för en person med bmi över 30 att gå ner o hålla en normalvikt. Ledsam men intressant läsning.

    http://www.sbu.se/Filer/Content0/pub...fetmafull.html
  8. 4
    tyvärr är de ju de, de har tom kommit med en rapport om att de är nästintill är omöjligt för en person med bmi över 30 att gå ner o hålla en normalvikt. Ledsam men intressant läsning.

    http://www.sbu.se/Filer/Content0/pub...fetmafull.html
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5
    Heej, kul att höra från dig... du har alltid varit en förbild va de gäller att gå ner. Grymt bra att du ändå håller den i shack tycker jag.. de där kg kommer du gå ner!

    kram
  10. 5
    Heej, kul att höra från dig... du har alltid varit en förbild va de gäller att gå ner. Grymt bra att du ändå håller den i shack tycker jag.. de där kg kommer du gå ner!

    kram
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    jag läste det på din sida en gång..men jag vill liksom inte behöva genomgå en operation för att jag ska kunna behålla min vikt..
    det måste ju gå ändå liksom...blir så arg.
  12. 6
    jag läste det på din sida en gång..men jag vill liksom inte behöva genomgå en operation för att jag ska kunna behålla min vikt..
    det måste ju gå ändå liksom...blir så arg.
  13. Medlem sedan
    Dec 1999
    #7
    Hallå på dig. Grattis till viktnedgången vad roligt. Hoppas ni har haft en bra semester. Bor ni fortfarande kvar där ni bodde förut?? Annars då, hur mår barnen?
    Kram till er
  14. 7
    Hallå på dig. Grattis till viktnedgången vad roligt. Hoppas ni har haft en bra semester. Bor ni fortfarande kvar där ni bodde förut?? Annars då, hur mår barnen?
    Kram till er
  15. Medlem sedan
    May 1999
    #8

    Hej själv!

    Det var du som var med i Aftonbladet häromdagen va? Det ringde nån klocka i huvudet när jag såg reportaget, starkt jobbat!

    Med oss är det rätt bra...jag själv har en egen kamp med att hitta ett bra jobb men vid sidan av det så ska vi inte klaga. Ronan börjar ju 1:a klass om knappt två veckor, de är så stora nu vinterbarnen. I torsdags var Ronan och jag på RixFM-festival tillsammans och vi hade så kul! Fast det är knappt man rer ut att ha honom på axlarna längre, lång och smal är han!
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  16. 8
    Hej själv! Det var du som var med i Aftonbladet häromdagen va? Det ringde nån klocka i huvudet när jag såg reportaget, starkt jobbat!

    Med oss är det rätt bra...jag själv har en egen kamp med att hitta ett bra jobb men vid sidan av det så ska vi inte klaga. Ronan börjar ju 1:a klass om knappt två veckor, de är så stora nu vinterbarnen. I torsdags var Ronan och jag på RixFM-festival tillsammans och vi hade så kul! Fast det är knappt man rer ut att ha honom på axlarna längre, lång och smal är han!

Liknande trådar

  1. Hej tjejjer....
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 20:47
  2. hej tjejjer...
    By -Johanna- in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-18, 23:51
  3. hej tjejjer!
    By mysaan in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 08:07
  4. Hej då tjejjer!
    By -hoppsan- in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 10:53
  5. Hej tjejjer!
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 13:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar