fy så ensamt
_0603 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    fy så ensamt

    Min söta lille gumma är med pappa och handlar men så tommt det käns. Hon brukar aldrig följa med honom och han brukar tycke det är för jobbigt att ta med henne så hon är ju alltid med mig!! Så ensamt det är nu, säkert ha dom varit borta en tim snart vadå dottig? finns det något som heter så? finns ju mammig så Så tilblringar min tid med att vika in tvätt och sitta här... ska jag orka duscha? men duschar jämt med bella, men måst barnkalas i mon ju... wieeee bella ska på sitt första barnkalas. Trodde vi skulle vara ett par st men tydligen kommer upp till 30 pers,,, ja jisses ja :.. känner dom knapt men men bella lär älskar de...

    bla bla från mig
    ida med Isabella och Alva!!
  2. 1
    fy så ensamt Min söta lille gumma är med pappa och handlar men så tommt det käns. Hon brukar aldrig följa med honom och han brukar tycke det är för jobbigt att ta med henne så hon är ju alltid med mig!! Så ensamt det är nu, säkert ha dom varit borta en tim snart vadå dottig? finns det något som heter så? finns ju mammig så Så tilblringar min tid med att vika in tvätt och sitta här... ska jag orka duscha? men duschar jämt med bella, men måst barnkalas i mon ju... wieeee bella ska på sitt första barnkalas. Trodde vi skulle vara ett par st men tydligen kommer upp till 30 pers,,, ja jisses ja :.. känner dom knapt men men bella lär älskar de...

    bla bla från mig
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    "Dottig" det var ett bra uttryck tycker jag.
    Längtar också efter mina barn när de är iväg någonstans. Även om jag ibland är irriterad på att aldrig få vara själv, börjar jag längta efter bara en liten stund.

    Ha så skoj på kalaset imorgon.
    Vi swischar ju förbi dina hemtrakter imorgon på väg till Gränna. Håll en tumme för att få får bra väder
  4. 2
    "Dottig" det var ett bra uttryck tycker jag.
    Längtar också efter mina barn när de är iväg någonstans. Även om jag ibland är irriterad på att aldrig få vara själv, börjar jag längta efter bara en liten stund.

    Ha så skoj på kalaset imorgon.
    Vi swischar ju förbi dina hemtrakter imorgon på väg till Gränna. Håll en tumme för att få får bra väder
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    ja vist blir man lite irreterad i bland men sen när man väl e själv då duger inte de bra heller

    hoppas på bra väder! dock verkar det som regn surt när kalaset är ute med hoppas ändå!
  6. 3
    ja vist blir man lite irreterad i bland men sen när man väl e själv då duger inte de bra heller

    hoppas på bra väder! dock verkar det som regn surt när kalaset är ute med hoppas ändå!
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    då e det kanske dags å börja öva lite inför förlossningen såvida du inte ska föda hemma förståss!
  8. 4
    då e det kanske dags å börja öva lite inför förlossningen såvida du inte ska föda hemma förståss!
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    sanningen är att jag ivll föda hemma men sambon stöder mig inte det minst.. så drömmt rätt mkt om att vi inte ska hinna in ändå ... nä dumma ja
  10. 5
    sanningen är att jag ivll föda hemma men sambon stöder mig inte det minst.. så drömmt rätt mkt om att vi inte ska hinna in ändå ... nä dumma ja

Liknande trådar

  1. Ensamt!
    By Big_belly in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 21:43
  2. Ensamt...
    By Helmus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 21:20
  3. Ensamt
    By Åsanor in forum Änglabarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 20:27
  4. Åh, så ensamt !!
    By nova13 in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 21:42
  5. ensamt ?!
    By fia luren in forum Unga föräldrar, nu äldre
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 22:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar