ny här
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2002
    #1

    ny här

    hej härinne!

    väntar med spänning och viss fasa (eller vad man ska säga) på om jag också ska få snusa bebis i april.

    Spänning därför att jag längtar så oerhört mkt efter ett barn till och eftersom jag är 36 tycker jag att jag inte kan vänta hur längesom helst. Men också viss fasa eftersom jag mår så fruktansvärt dåligt av att vara gravid. Får alla möjliga komplikationer men det allra värsta är att jag de tidigare gångerna mått illa i 9 mån....orkar jag verkligen med det ännu en gång????!!??

    hursomhelst, här sitter jag nu, en vecka sen ÄL och mys och nu undrar jag - är jag skengravid eller är det på riktigt när jag tappat aptiten, mår illa, vill bara äta lakrits....hrm.....??? önsketänkande?

    ja, jag håller iaf tummarna för oss alla att vi ska få göra sällskap i den här ankomstgruppen!
    l
  2. 1
    ny här hej härinne!

    väntar med spänning och viss fasa (eller vad man ska säga) på om jag också ska få snusa bebis i april.

    Spänning därför att jag längtar så oerhört mkt efter ett barn till och eftersom jag är 36 tycker jag att jag inte kan vänta hur längesom helst. Men också viss fasa eftersom jag mår så fruktansvärt dåligt av att vara gravid. Får alla möjliga komplikationer men det allra värsta är att jag de tidigare gångerna mått illa i 9 mån....orkar jag verkligen med det ännu en gång????!!??

    hursomhelst, här sitter jag nu, en vecka sen ÄL och mys och nu undrar jag - är jag skengravid eller är det på riktigt när jag tappat aptiten, mår illa, vill bara äta lakrits....hrm.....??? önsketänkande?

    ja, jag håller iaf tummarna för oss alla att vi ska få göra sällskap i den här ankomstgruppen!
    l
  3. Z väntar.
    #2

    Välkommen!

    Hoppas hoppas att symtomen är äkta!!!!!
    April är idealiskt för bäbisfödande, har redan en aprillis.
  4. 2
    Välkommen! Hoppas hoppas att symtomen är äkta!!!!!
    April är idealiskt för bäbisfödande, har redan en aprillis.
  5. kanske en trea
    #3

    Hej & välkommen!

    Det låter ju riktigt lovande med dina symtom, håller tummarna att det är en liten aprillis som signalerar sin närvaro Och så håller jag tummarna extra hårt för att du blir skonad från hemska komplikationer denna gång. Låter inte alls skoj att må så illa, så länge

    Själv så är vi inne på 3:e försöket med trean. Och det är med viss fasa här också, men mest pga. detta med att börja om på nytt. Yngsta grabben är 5 år, så det känns väldigt längesen som man var där. Men samtidigt så saknar man, och längtar man, efter att få vara gravid och uppleva allt det där igen.

    Hoppas att vi får hänga kvar här allihop!
  6. 3
    Hej & välkommen! Det låter ju riktigt lovande med dina symtom, håller tummarna att det är en liten aprillis som signalerar sin närvaro Och så håller jag tummarna extra hårt för att du blir skonad från hemska komplikationer denna gång. Låter inte alls skoj att må så illa, så länge

    Själv så är vi inne på 3:e försöket med trean. Och det är med viss fasa här också, men mest pga. detta med att börja om på nytt. Yngsta grabben är 5 år, så det känns väldigt längesen som man var där. Men samtidigt så saknar man, och längtar man, efter att få vara gravid och uppleva allt det där igen.

    Hoppas att vi får hänga kvar här allihop!
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Välkommen, då håller jag tummarna för ett plus snart då. =)
  8. 4
    Välkommen, då håller jag tummarna för ett plus snart då. =)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar