crap
_0804 Aprilbarn
  1. Z väntar.
    #1

    crap

    Tror att jag missar äl....
    Piss.
    Anar att det är på g då jag har känningar men mannen jobbar till 2 i natt, börjar jobba 11 imorgon fm och jobbar till 2 nästa natt. Kan inte kräva av honom att väcka mig 3 på natten för Löv making då...
    åhh vad pissigt!
    Hoppas jag har fel och att äl inträffar på ons då han är ledig.
    Ni andra? verkar ni träffa äl?
  2. 1
    crap Tror att jag missar äl....
    Piss.
    Anar att det är på g då jag har känningar men mannen jobbar till 2 i natt, börjar jobba 11 imorgon fm och jobbar till 2 nästa natt. Kan inte kräva av honom att väcka mig 3 på natten för Löv making då...
    åhh vad pissigt!
    Hoppas jag har fel och att äl inträffar på ons då han är ledig.
    Ni andra? verkar ni träffa äl?
  3. aprilbäbis?
    #2
    Min man jobbar varannan vecka kväll. Är hemma 1 ungefär.
    Jag brukar tända doftljus och ladda med massageolja och sen smsar jag honom att jag har tänt vaniljljusen och att han ska få en stunds massage när han kommer hem.
    Även fast han är trött vet han att jag gör detta för att vi ska få ett syskon -ja o för att jag älskar honom förstås, men han säger aldrig nej och då ska jag tillägga att vi inte är ett par som har sex jätte ofta. Han har ingen lust helt enkelt. (en annan historie och ett annat problem att ta tag i)

    Så jag föreslår att du går o läggar dig hyffsat tidit och ställer mobilen att väcka dig lite snällt strax efter 02:00. Då kan du fixa iordning lite fint kanske på golvet i vardagsrummet eller så. Om du känner dig bekväm i fina underkläder vore han nog gla för d mä =)

    Det jag vill säga det är att detta är ju inte bara är för DIN skull gumman... det är för ERAN skull.

    LYCKA till nu =)
  4. 2
    Min man jobbar varannan vecka kväll. Är hemma 1 ungefär.
    Jag brukar tända doftljus och ladda med massageolja och sen smsar jag honom att jag har tänt vaniljljusen och att han ska få en stunds massage när han kommer hem.
    Även fast han är trött vet han att jag gör detta för att vi ska få ett syskon -ja o för att jag älskar honom förstås, men han säger aldrig nej och då ska jag tillägga att vi inte är ett par som har sex jätte ofta. Han har ingen lust helt enkelt. (en annan historie och ett annat problem att ta tag i)

    Så jag föreslår att du går o läggar dig hyffsat tidit och ställer mobilen att väcka dig lite snällt strax efter 02:00. Då kan du fixa iordning lite fint kanske på golvet i vardagsrummet eller så. Om du känner dig bekväm i fina underkläder vore han nog gla för d mä =)

    Det jag vill säga det är att detta är ju inte bara är för DIN skull gumman... det är för ERAN skull.

    LYCKA till nu =)
  5. Z väntar.
    #3

    Tack

    för svar!!
    Låter bra att din man vill ha sex för att ni ska få bäbis. Vi har det inte riktikt så. Vi har vanligtvis sex ca varannan dag och enbart för att vi vill. Nu försöker vi pricka äl men detta är första försöket så vi vill inte ha "nödsex". Jag sparar dina bra tips till en kväll han inte ser dubbelt av trötthet. Han var inte hemma fören 4 i natt och var tvungen att stå upp 9 i morse.
    Hoppas att jag har fel och att äl sker imorgon då han är ledig. Då ska det bli åka av!
    Kram
  6. 3
    Tack för svar!!
    Låter bra att din man vill ha sex för att ni ska få bäbis. Vi har det inte riktikt så. Vi har vanligtvis sex ca varannan dag och enbart för att vi vill. Nu försöker vi pricka äl men detta är första försöket så vi vill inte ha "nödsex". Jag sparar dina bra tips till en kväll han inte ser dubbelt av trötthet. Han var inte hemma fören 4 i natt och var tvungen att stå upp 9 i morse.
    Hoppas att jag har fel och att äl sker imorgon då han är ledig. Då ska det bli åka av!
    Kram
  7. aprilbäbis?
    #4
    kanske lät lite krasst, -självklart är det inte BARA för att skaffa bäbis som vi e mä varan. Hoppas inte d var så du uppfattade det =)

    Det lät ju lite sent för din stackas man hur som och sen att han skulle upp 9 var ju nästan lite tortur.

    Jaha. lycka till dårå.
  8. 4
    kanske lät lite krasst, -självklart är det inte BARA för att skaffa bäbis som vi e mä varan. Hoppas inte d var så du uppfattade det =)

    Det lät ju lite sent för din stackas man hur som och sen att han skulle upp 9 var ju nästan lite tortur.

    Jaha. lycka till dårå.
  9. Medlem sedan
    Aug 2004
    #5

    nejrå

    jag missuppfattade dig inte. Menar bara att vi inte kommit dit än, detta är ju första försöket.
    Självklart förstår jag att ni vill vara med varandra.
    hihi ja det hade varit tortyr att tvinga ig på honom i natt, även om det varit en angenäm tortyr.
    Hoppas detta är sista försöket för oss båda!
    Kram
    What happened to the dream of a girl President?
    -She´s dancing in the video next to 50 Cent.
  10. 5
    nejrå jag missuppfattade dig inte. Menar bara att vi inte kommit dit än, detta är ju första försöket.
    Självklart förstår jag att ni vill vara med varandra.
    hihi ja det hade varit tortyr att tvinga ig på honom i natt, även om det varit en angenäm tortyr.
    Hoppas detta är sista försöket för oss båda!
    Kram
  11. Z väntar.
    #6

    jaha..

    så länge klarade jag att vara anonym..
    hihi, kollar nu med spänning vilka som kollar in på min sida!
  12. 6
    jaha.. så länge klarade jag att vara anonym..
    hihi, kollar nu med spänning vilka som kollar in på min sida!
  13. aprilbäbis?
    #7
    det e som jag. jag har outat mig upp till flera gånger =)
    Hoppas jag blir gravis snart så jag slipper va så hemli *s*

    Ska inte kolla in din sida. Väntar mä d tills vi är gravida, då ska jag SÄRSKILLD kolla in din sida =)

    KRAM
  14. 7
    det e som jag. jag har outat mig upp till flera gånger =)
    Hoppas jag blir gravis snart så jag slipper va så hemli *s*

    Ska inte kolla in din sida. Väntar mä d tills vi är gravida, då ska jag SÄRSKILLD kolla in din sida =)

    KRAM

Liknande trådar

  1. crap
    By emsan... in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 14:49
  2. crap crap crap
    By emsan... in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-01-26, 16:42
  3. Crap!
    By Vilddjuren in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-09, 17:15
  4. Crap!
    By Hemlig in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 20:29
  5. Crap!
    By Hemlig in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 18:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar