Glidmedel???
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2007
    #1

    Glidmedel???

    Har till och från använt glidmedel i bebisverkstan till jag läste någonstans att det kunde vara spermiedödande trots att det inte står på förpackningen. Kanske därför ingen bebis ännu???

    Nu undrar jag om någon av er blivit gravid tidigare då ni använt glidmedel och i så fall vilken sort. Fanns någon på nätet som var svindyr....får väl funka utan annars....
  2. 1
    Glidmedel??? Har till och från använt glidmedel i bebisverkstan till jag läste någonstans att det kunde vara spermiedödande trots att det inte står på förpackningen. Kanske därför ingen bebis ännu???

    Nu undrar jag om någon av er blivit gravid tidigare då ni använt glidmedel och i så fall vilken sort. Fanns någon på nätet som var svindyr....får väl funka utan annars....
  3. aprilbäbis?
    #2
    testa m vanlig olja? Oliv eller sånt. Finns ju inget skadeligt i det. Ni kanske kan kombinera det med en liten massage. Känns kanske lite mera naturligt att 'aplicera' lite i snippan på vägen =)
    -vi har använt det i alle fall. -och jag har tvåååå barn *s*

    Lycka till
  4. 2
    testa m vanlig olja? Oliv eller sånt. Finns ju inget skadeligt i det. Ni kanske kan kombinera det med en liten massage. Känns kanske lite mera naturligt att 'aplicera' lite i snippan på vägen =)
    -vi har använt det i alle fall. -och jag har tvåååå barn *s*

    Lycka till
  5. Anonym
    #3
    Hej! Jag spanar in från en annan ankomstgrupp... Och jag är gravid i v 16 och vi använder "klick" nästan varje gång så det är inte spermiedödande...

    Lycka till!!
  6. 3
    Hej! Jag spanar in från en annan ankomstgrupp... Och jag är gravid i v 16 och vi använder "klick" nästan varje gång så det är inte spermiedödande...

    Lycka till!!

Liknande trådar

  1. Glidmedel
    By lillafrun in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 15:40
  2. Glidmedel
    By lillafrun in forum Planera för barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-17, 22:17
  3. glidmedel
    By *anonymt***namn* in forum Sex & erotik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-16, 10:23
  4. Glidmedel
    By Susanne med 3 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 20:25
  5. Det här med glidmedel...
    By Minnea in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 20:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar