Vinterkläder
Barn som yrke
  1. anonymt namn
    #1

    Vinterkläder

    Vi har börjat titta efter vinterkläder till dotten som börjar tvåan till hösten. Hon ville ha ett tvådelat vinterställ isället för overall, hon tycker att det är mycket smidigare. Men vad som förfånade mig var att hon ville har regnbyxor med hängslen, själv tycker jag att hon är för stor för det. Kan det inte finnas risk att man blir retad för det i skolan, tycker att de hör mer till dagis.
  2. 1
    Vinterkläder Vi har börjat titta efter vinterkläder till dotten som börjar tvåan till hösten. Hon ville ha ett tvådelat vinterställ isället för overall, hon tycker att det är mycket smidigare. Men vad som förfånade mig var att hon ville har regnbyxor med hängslen, själv tycker jag att hon är för stor för det. Kan det inte finnas risk att man blir retad för det i skolan, tycker att de hör mer till dagis.
  3. Medlem sedan
    Oct 1998
    #2
    Har svårt att tro att barn som börjar tvåan är såna att de retar varandra för kläder, allra helst för kläder som de haft allihopa i princip nyligen. Så vill hon ha det hade jag absolut köpt det.
  4. 2
    Har svårt att tro att barn som börjar tvåan är såna att de retar varandra för kläder, allra helst för kläder som de haft allihopa i princip nyligen. Så vill hon ha det hade jag absolut köpt det.
  5. mamma till 4 kottar
    #3
    På en skola som inte tar itu med mobbing och/eller som odlar attityder om att avvikande är fel kan din dotter bli mobbad för precis vad som helst.

    På en skola som bejakar olikheter, som ser till alla barns behov och som ser allvarligt på minsta tendens till mobbing kommer hon inte bli mobbad vad hon än har på sig.

    Kör på det som HON är mest bekväm med.
  6. 3
    På en skola som inte tar itu med mobbing och/eller som odlar attityder om att avvikande är fel kan din dotter bli mobbad för precis vad som helst.

    På en skola som bejakar olikheter, som ser till alla barns behov och som ser allvarligt på minsta tendens till mobbing kommer hon inte bli mobbad vad hon än har på sig.

    Kör på det som HON är mest bekväm med.

Liknande trådar

  1. Vinterkläder
    By Carolina157 in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 13:29
  2. vinterkläder
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 10:28
  3. vinterkläder
    By sussi57 in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 17:40
  4. Vinterkläder
    By Lisser in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 10:18
  5. Vinterkläder
    By Lisser in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 14:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar