Ny cykel (ot) :D
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    Ny cykel (ot) :D

    Jag spontanhandlade en cykel idag, oj vad glad jag är! De hade byggrea på Coop, halva priset så 1445 kr gav jag för en superfin 7-växlad cykel. Jag ville ju ha en surfarcykel men den här var nästan lika fin, ljusgul med blommor på ramen och bekväm sadel, fotbroms och cykelkorg och allt... Var inte det ett klipp så säg? Har fyndat hur mycket som helst på coop sen de börjat lägga nytt golv, de rear ut nästan allt för 50%...

    Så nu fick jag skryta lite, ska bara skruva ihop den (EFTER V har somnat, han är alldeles för bra på att "hjälpa till"). Ska tom skaffa cykelhjälm åt både mig och V och en barnsits också sen. Har aldrig haft hjälm förut men efter jag läste här om mamman som cyklade omkull så ska jag skärpa mig (sorry, kan inte för mitt liv minnas vems mamma det var, senil som jag är...).
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  2. 1
    Ny cykel (ot) :D Jag spontanhandlade en cykel idag, oj vad glad jag är! De hade byggrea på Coop, halva priset så 1445 kr gav jag för en superfin 7-växlad cykel. Jag ville ju ha en surfarcykel men den här var nästan lika fin, ljusgul med blommor på ramen och bekväm sadel, fotbroms och cykelkorg och allt... Var inte det ett klipp så säg? Har fyndat hur mycket som helst på coop sen de börjat lägga nytt golv, de rear ut nästan allt för 50%...

    Så nu fick jag skryta lite, ska bara skruva ihop den (EFTER V har somnat, han är alldeles för bra på att "hjälpa till"). Ska tom skaffa cykelhjälm åt både mig och V och en barnsits också sen. Har aldrig haft hjälm förut men efter jag läste här om mamman som cyklade omkull så ska jag skärpa mig (sorry, kan inte för mitt liv minnas vems mamma det var, senil som jag är...).
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2

    Det var...

    ...min mamma det som stod på huvet efter en cykel-vurpa. Tycker du gör alldeles rätt som införskaffar hjälm. Det ska jag med göra i samma ögonblick jag köper mig en cykel. Lyllo dig föresten som tycks ha fått en sån bra cykel till ett kanonpris. Jag vill också!
    Gunilla med Wilma -02, Oskar -06, Emma -09 & ängeln William -97

    http://familjenbrann.blogspot.com/
  4. 2
    Det var... ...min mamma det som stod på huvet efter en cykel-vurpa. Tycker du gör alldeles rätt som införskaffar hjälm. Det ska jag med göra i samma ögonblick jag köper mig en cykel. Lyllo dig föresten som tycks ha fått en sån bra cykel till ett kanonpris. Jag vill också!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    jag håller i detta nu på med att spara ihop till min drömcykel. en skeppshult SOFT. den koster tyvärr se sådär 9000 kr och jag har redan sparat ihop... håll i dig... 190 kr!
    long way to go.
  6. 3
    jag håller i detta nu på med att spara ihop till min drömcykel. en skeppshult SOFT. den koster tyvärr se sådär 9000 kr och jag har redan sparat ihop... håll i dig... 190 kr!
    long way to go.

Liknande trådar

  1. Cykel?
    By Uwis in forum _00 Alla barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-05-08, 13:27
  2. Ny cykel!
    By Katja + tjejerna in forum _00 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 08:03
  3. cykel
    By ann2 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 15:05
  4. Cykel?
    By Malin med V o V in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-14, 11:41
  5. Cykel?
    By Sandra m. Liam & Melvin in forum _02 Vårbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 14:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar